Ads 468x60px

.

Τρίτη 19 Μαΐου 2015

ΜΠΡΑΒΟ Μαρία Έλενα | ΔΕΙΤΕ την παρουσία που "ΜΑΓΕΨΕ" την Eurovision !!

ΜΠΡΑΒΟ Μαρία Έλενα | ΔΕΙΤΕ την παρουσία που "ΜΑΓΕΨΕ" την Eurovision !!





Ένα μεγάλο μπράβο στην Ελλάδα και στην Μαρία Έλενα Κυριάκου για την υπέροχη και άψογη εμφάνιση της στον πρώτο ημιτελικό.

Η Ελληνίδα τραγουδίστρια με δυναμισμό έδωσε τον καλύτερο της εαυτό και κατάφερε να δημιουργήσει τις καλύτερες εντυπώσεις. 




Εμφανίστηκε με μακρύ ασημένιο φόρεμα γεμάτο κρύσταλλα, όπως και στις πρόβες ενώ αυτό που έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ήταν οι εκρήξεις φωτός μέσα στο μπλε, όπου φωτίζεται όλη η σκηνή. 

Τελικά, παρά τις συμβουλές του συνεργάτη της, Ευθύβουλου, δεν έβαλε τα κλάματα. Η χορογραφία είναι δια χειρός Μαρίας Λοιραράκη.  "Όποτε κάνω σαρδάμ πηγαίνουμε καλά" είπε στην εισαγωγή της η Μαρία Κοζάκου μετά από ένα σαρδάμ της. Ευχόμαστε να είναι έτσι. Καλή επιτυχία Ελλάδα!!"

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ :





loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου