ΕΛΙΩΣΕ το twitter | ΔΕΙΤΕ το πρωινό μήνυμα της Ελένης Μενεγάκη !!
Η αγαπημένη παρουσιάστρια μόλις ξύπνησε θέλησε να γράψει ένα μήνυμα στους διαδικτυακούς της φίλους.
Η Ελένη ως γνωστόν λατρεύει τον ήλιο και τη θάλασσα και αυτός ο καιρός δε της αρέσει καθόλου.
Οπότε και έγραψε χαρακτηριστικά η παρουσιάστρια στον προσωπικό της λογαριασμό στο twitter.
«Μήπως ο χειμώνας επέστρεψε; Καλημέρα αγόρια και κορίτσια μου! Σε τέσσερις ώρες θα μαστε παρέα!»
.................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΘΑ ΠΑΘΕΤΕ όταν δείτε ολόκληρη φωτογραφία της Φαίη Σκορδά!!
gossip-tv.gr
Η αγαπημένη παρουσιάστρια μόλις ξύπνησε θέλησε να γράψει ένα μήνυμα στους διαδικτυακούς της φίλους.
Η Ελένη ως γνωστόν λατρεύει τον ήλιο και τη θάλασσα και αυτός ο καιρός δε της αρέσει καθόλου.
Οπότε και έγραψε χαρακτηριστικά η παρουσιάστρια στον προσωπικό της λογαριασμό στο twitter.
«Μήπως ο χειμώνας επέστρεψε; Καλημέρα αγόρια και κορίτσια μου! Σε τέσσερις ώρες θα μαστε παρέα!»
.................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΘΑ ΠΑΘΕΤΕ όταν δείτε ολόκληρη φωτογραφία της Φαίη Σκορδά!!
gossip-tv.gr




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου