ΕΛΕΝΗ ΜΕΝΕΓΑΚΗ - Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ | Απλά θεά ! ΕΛΑΜΨΕ το πλάτο ! ΔΕΙΤΕ video !!
Ντυμένη αλλά και βαμμένη σε ροζ ανοιξιάτικες αποχρώσεις, κατασυγκινημένη, τρυφερή, η Ελένη Μενεγάκη επέστρεψε στην εκπομπή της σήμερα, 41 μέρες μετά τη γέννηση του τέταρτου παιδιού της.
Το πιο εντυπωσιακό ήταν πόσο αδυνατισμένη ήταν. Εχει βρει σχεδόν εντελώς τη φόρμα της και για αυτό δεν δίστασε να φορέσει ένα στενό φόρεμα, ανοιχτόχρωμα και με άνοιγμα στην κοιλιά κάτω από το στήθος.
Εμφανίστηκε μόνη της στην αρχή της εκπομπής γιατί ήθελε να στείλει ένα ΔΙΚΟ ΤΗΣ μήνυμα στους τηλεθεατές.
Και ξεκίνησε λέγοντας: «Είμαι πάλι εδώ ε; Αυτά τα μαγικά πως τα κάνω τόσα χρόνια στη ζωή μου δεν ξέρω».
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ :
Ντυμένη αλλά και βαμμένη σε ροζ ανοιξιάτικες αποχρώσεις, κατασυγκινημένη, τρυφερή, η Ελένη Μενεγάκη επέστρεψε στην εκπομπή της σήμερα, 41 μέρες μετά τη γέννηση του τέταρτου παιδιού της.
Το πιο εντυπωσιακό ήταν πόσο αδυνατισμένη ήταν. Εχει βρει σχεδόν εντελώς τη φόρμα της και για αυτό δεν δίστασε να φορέσει ένα στενό φόρεμα, ανοιχτόχρωμα και με άνοιγμα στην κοιλιά κάτω από το στήθος.
Εμφανίστηκε μόνη της στην αρχή της εκπομπής γιατί ήθελε να στείλει ένα ΔΙΚΟ ΤΗΣ μήνυμα στους τηλεθεατές.
Και ξεκίνησε λέγοντας: «Είμαι πάλι εδώ ε; Αυτά τα μαγικά πως τα κάνω τόσα χρόνια στη ζωή μου δεν ξέρω».
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ :



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου