ΠΑΝΙΚΟΣ ΜΕ ΤΟ ΞΕΣΠΑΣΜΑ ΒΕΡΥΚΙΟΥ | “Ερχόσουν στον Alpha και έγλειφες. Δεν έχεις τσίπα, φιλότιμο επάνω σου”
Το σχόλιο της Ντέπυς Γκολεμά για την on air συγκίνηση του Δήμου Βερύκιου τη μέρα των γενεθλίων του Δημήτρη Κοντομηνά, πήρε απάντηση το πρωί της Δευτέρας από τον δημοσιογράφο μέσα από την εκπομπή Happy Day.
«Εμένα μου αρέσει να τσαλακώνομαι. Δεν μου αρέσει να δείχνω ένα άλλο πρόσωπο από αυτό που είμαι. Είμαι και συγκρουσιακός τύπος. Όμως διάβασα χθες ένα σχολιάκι από μια κυρία μεγάλη σε ηλικία, την Ντέπυ τη Γκολεμά», ανέφερε αρχικά ο Δήμος Βερύκιος και διάβασε το σχόλιο: «Γράφει, λοιπόν, εκεί σε μια στήλη που έχει “Μετά ήρθαν και τα τραγελαφικά, γιατί η πανσέληνος μη νομίζετε, χτυπάει παντού! Ο Δήμος, με τον κωδικό ‘Στρατηγός” δάκρυσε και πέταξε το κινητό του την ώρα που διάβαζε ένα συγκινητικό μήνυμα του καναλάρχη του στον αέρα της εκπομπής και μετά άρχισαν όλοι στο πάνελ το λιβανιστίρι. Μια ακόμα θλιβερή σκηνή»!
Στη συνέχεια, ο δημοσιογράφος έδωσε την απάντησή του σε υψηλούς τόνους: [Άκου λοιπόν Ντέπυ Γκολεμά, γιατί από ότι φαίνεται -παρά τα 60 τόσα σου χρόνια- δεν έχεις τσίπα, φιλότιμο επάνω σου. Θλιβερή σκηνή δεν είναι εκείνη που ένας εργαζόμενος μιλάει και δακρύζει στα γενέθλια του ιδιοκτήτη της εταιρείας που εργάζεται.
Μια εταιρεία που κατέκτησε την κορυφή της τηλεθέασης όχι με χρήμα, αλλά με το πάθος, το δάκρυ και το αίμα όλων μας. Θλιβερή σκηνή Ντέπυ Γκολεμά είναι εκείνη που σε έβλεπα από το 2004 έως το 2006 κάθε μήνα να επισκέπτεσαι τους αμπελώνες της Κάντζας. Θλιβερή σκηνή ήταν εκείνη που σε βλέπαμε να μπαίνεις στον Alpha σκυθρωπή και κατσουφιασμένη και να φεύγεις με ένα αμυδρό χαμόγελο που μου θύμιζε τα παιδικά μου χρόνια με τον δοσαντζή που ερχόταν στις Λεύκες Παπαδέδε στην Ελευσίνα. Θλιβερή σκηνή ήταν εκείνη που ερχόσουν στον Alpha, έκανες ότι έκανες και μετά....»
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ :
Το σχόλιο της Ντέπυς Γκολεμά για την on air συγκίνηση του Δήμου Βερύκιου τη μέρα των γενεθλίων του Δημήτρη Κοντομηνά, πήρε απάντηση το πρωί της Δευτέρας από τον δημοσιογράφο μέσα από την εκπομπή Happy Day.
«Εμένα μου αρέσει να τσαλακώνομαι. Δεν μου αρέσει να δείχνω ένα άλλο πρόσωπο από αυτό που είμαι. Είμαι και συγκρουσιακός τύπος. Όμως διάβασα χθες ένα σχολιάκι από μια κυρία μεγάλη σε ηλικία, την Ντέπυ τη Γκολεμά», ανέφερε αρχικά ο Δήμος Βερύκιος και διάβασε το σχόλιο: «Γράφει, λοιπόν, εκεί σε μια στήλη που έχει “Μετά ήρθαν και τα τραγελαφικά, γιατί η πανσέληνος μη νομίζετε, χτυπάει παντού! Ο Δήμος, με τον κωδικό ‘Στρατηγός” δάκρυσε και πέταξε το κινητό του την ώρα που διάβαζε ένα συγκινητικό μήνυμα του καναλάρχη του στον αέρα της εκπομπής και μετά άρχισαν όλοι στο πάνελ το λιβανιστίρι. Μια ακόμα θλιβερή σκηνή»!
Στη συνέχεια, ο δημοσιογράφος έδωσε την απάντησή του σε υψηλούς τόνους: [Άκου λοιπόν Ντέπυ Γκολεμά, γιατί από ότι φαίνεται -παρά τα 60 τόσα σου χρόνια- δεν έχεις τσίπα, φιλότιμο επάνω σου. Θλιβερή σκηνή δεν είναι εκείνη που ένας εργαζόμενος μιλάει και δακρύζει στα γενέθλια του ιδιοκτήτη της εταιρείας που εργάζεται.
Μια εταιρεία που κατέκτησε την κορυφή της τηλεθέασης όχι με χρήμα, αλλά με το πάθος, το δάκρυ και το αίμα όλων μας. Θλιβερή σκηνή Ντέπυ Γκολεμά είναι εκείνη που σε έβλεπα από το 2004 έως το 2006 κάθε μήνα να επισκέπτεσαι τους αμπελώνες της Κάντζας. Θλιβερή σκηνή ήταν εκείνη που σε βλέπαμε να μπαίνεις στον Alpha σκυθρωπή και κατσουφιασμένη και να φεύγεις με ένα αμυδρό χαμόγελο που μου θύμιζε τα παιδικά μου χρόνια με τον δοσαντζή που ερχόταν στις Λεύκες Παπαδέδε στην Ελευσίνα. Θλιβερή σκηνή ήταν εκείνη που ερχόσουν στον Alpha, έκανες ότι έκανες και μετά....»
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ :



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου