Τα όμορφα θαλάσσια θηλαστικά έκαναν και πάλι εμφάνιση στον Θερμαϊκό.
Δύο δελφίνια που βουτούσαν στα νερά του Θερμαϊκού ενθουσίασαν τους περαστικούς, οι οποίοι στάθηκαν και απήλαυσαν το όμορφο θέαμα.
Αρκετοί ήταν εκείνοι που απαθανάτισαν τη μοναδική στιγμή με κινητά και κάμερες.
Δείτε το video που ακολουθεί :
............................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΘΡΗΝΟΣ για τον Δημήτρη Παπανώτα- Το πάλεψε μα ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν τα κατάφερε...
πηγή



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου