ΤΩPΑ ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΑΝΙΚΟΣ | «Δεν θα ΑΝΟΙΞΟΥΝ οι Ελληνικές τράπεζες την Δευτέρα...»
- Reuters: Φόβοι της ΕΚΤ ότι οι τράπεζες δεν θα ανοίξουν στην Ελλάδα τη Δευτέρα .
- Διαψεύδει η Φρανκφούρτη.
Το «καμπανάκι» κινδύνου έκρουσαν αξιωματούχοι της Ευρωπαικής Κεντρικής Τράπεζας κατά την διάρκεια ενημέρωσης των υπουργών Οικονομικών στο Eurogroup του Λουξεμβούργου.
Όπως μεταδίδει το Reuters, επικαλούμενο αξιωματούχους, εκφράστηκαν μεγάλοι φόβοι για το εάν θα ανοίξουν οι ελληνικές τράπεζες το πρωί της Δευτέρας.
«Δεν είναι βέβαιο ότι οι ελληνικές τράπεζες θα μπορέσουν να ανοίξουν τη Δευτέρα», τόνισαν.
Η πληροφορία βγήκε λίγο μετά το νέο αδιέξοδο, καθώς και πάλι δεν επήλθε συμφωνία μεταξύ Ελλάδας και δανειστών.
Διάψευση-εξπρές από την Φρανκφούρτη
Ωστόσο, η ΕΚΤ διέψευσε αμέσως και κατηγορηματικά πως έγινε τέτοια συζήτηση εντός του Eurogroup.
Την πληροφορία για διάψευση έκανε μέσω Twitter ο Πήτερ Σπήγκελ των Financial Times.
.........................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΕΣΚΑΣΕ ΤΩΡΑ- "ΔΥΣΤΥΧΩΣ για την Ελλάδα θα ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΕΙ την..."
iefimerida.gr
- Reuters: Φόβοι της ΕΚΤ ότι οι τράπεζες δεν θα ανοίξουν στην Ελλάδα τη Δευτέρα .
- Διαψεύδει η Φρανκφούρτη.
Το «καμπανάκι» κινδύνου έκρουσαν αξιωματούχοι της Ευρωπαικής Κεντρικής Τράπεζας κατά την διάρκεια ενημέρωσης των υπουργών Οικονομικών στο Eurogroup του Λουξεμβούργου.
Όπως μεταδίδει το Reuters, επικαλούμενο αξιωματούχους, εκφράστηκαν μεγάλοι φόβοι για το εάν θα ανοίξουν οι ελληνικές τράπεζες το πρωί της Δευτέρας.
«Δεν είναι βέβαιο ότι οι ελληνικές τράπεζες θα μπορέσουν να ανοίξουν τη Δευτέρα», τόνισαν.
Η πληροφορία βγήκε λίγο μετά το νέο αδιέξοδο, καθώς και πάλι δεν επήλθε συμφωνία μεταξύ Ελλάδας και δανειστών.
Διάψευση-εξπρές από την Φρανκφούρτη
Ωστόσο, η ΕΚΤ διέψευσε αμέσως και κατηγορηματικά πως έγινε τέτοια συζήτηση εντός του Eurogroup.
Την πληροφορία για διάψευση έκανε μέσω Twitter ο Πήτερ Σπήγκελ των Financial Times.
.........................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΕΣΚΑΣΕ ΤΩΡΑ- "ΔΥΣΤΥΧΩΣ για την Ελλάδα θα ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΕΙ την..."
iefimerida.gr




Πιο πολύ μας πανικοβάλλετε εσείς!!! Αισχρή ενημέρωση, βασισμέμη στο φόβο!!! Ποιον εξυπηρετείτε αλήθεια;;;; Ότι είναι να γίνει θα γίνει.... Πηχιαίοι τίτλοι για τα κλικ και τρομολαγνεία!!!! Σα δε ντρέπεστε...
ΑπάντησηΔιαγραφή