Ads 468x60px

.

Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015

ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΤΩΡΑ | Το σπαρακτικό «ευχαριστώ» στον Π. Κουρουμπλή από την μητέρα της μικρής Ραφαέλας

ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΤΩΡΑ | Το σπαρακτικό «ευχαριστώ» στον Π. Κουρουμπλή από την μητέρα της μικρής Ραφαέλας 





ΡΑΓΙΣΑΝ ΚΑΡΔΙΕΣ στην κυριολεξία. (δείτε το βίντεο)

​Με ένα συγκλονιστικό τρόπο ευχαρίστησε η μητέρα της μόλις 1,5 έτους Ραφαέλας, η οποία νοσηλεύεται στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης τον υπουργό Υγείας, που επισκέφτηκε πριν λίγη ώρα το Ιπποκράτειο προκειμένου να συναντηθεί με τη διοίκηση και αντιπροσωπεία γιατρών και νοσηλευτών.

Η Αντιγόνη Γάτου ευχαριστεί τον κ. Κουρουμπλή που έδωσε εντολή να μεταφερθεί η μικρή της κόρη σε νοσοκομείο του εξωτερικού και συγκεκριμένα στο Helios Clinic της Γερμανίας, προκειμένου να αντιμετωπιστεί ενδονοσοκομειακή λοίμωξη, η οποία προήλθε έπειτα από επέμβαση για τις κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις που υπέστη σε τροχαίο ατύχημα.




Όπως σημειώνει η κ. Γάτου ο υπουργός Υγείας παρενέβη τέσσερις φορές για να επιτευχθεί η διασυνοριακή μεταφορά του μωρού, ενώ πλήρωσε και για τη ναύλωση του αεροσκάφους προκειμένου να μεταφερθεί η μικρή Ραφαέλα στη Γερμανία. Παράλληλα, έδωσε εντολή να προχωρήσει η μεταφορά και από το Ανώτατο Υγειονομικό Συμβούλιο. Έτσι, το μόνο που μένει είναι η έγκριση του υπουργείου Υγείας της Γερμανίας.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ :


Με τη σειρά του, ο κ. Κουρουμπλής τόνισε πως: «Είναι δύσκολο ολόκληρη Θεσσαλονίκη να έχει μόνο μια μονάδα εντατικής για παιδιά. Αυτό θα το αντιμετωπίσουμε με απόλυτη προτεραιότητα τα ζητήματα των παιδιών. Αν έχω βάλει έναν απόλυτο στόχο αυτό είναι το παιδιατρικό νοσοκομείο Θεσσαλονίκης».

Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι εν έτει 2015 είναι απαράδεκτο να πρέπει κάποιος γονιός να ζητά από έναν υπουργό να μεσαλοβήσει προκειμένου να σωθεί το παιδί του, ενώ θα έπρεπε να παρέχεται δωρεάν Υγεία σε ΟΛΟΥΣ και κυρίως στα παιδιά!!



star.gr

loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου