ΔΕΙΤΕ την κίνηση ΜΑΤ της κυβέρνησης | Η Θερμή χειραψία Τσίπρα-Πούτιν άφησε ΠΑΓΑΚΙ την Ευρώπη!!
Σε μια κίνηση ΜΑΤ προχώρησε την πιο κατάλληλη στιγμή η ελληνική κυβέρνηση.
Υπογράφηκε πριν λίγη ώρα από τον υπουργό Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Παναγιώτη Λαφαζάνη, και από τον υπουργό Ενέργειας της Ρωσικής Ομοσπονδίας, Αλεξάντερ Νοβακ, το Μνημόνιο Συνεργασίας για την κατασκευή και λειτουργία του αγωγού με ρωσικό φυσικό αέριο που θα περάσει μέσα από το ελληνικό έδαφος.
Λίγο νωρίτερα, ο Έλληνας υπουργός έκανε κοινή δήλωση με τον Βλαντιμίρ Ντιμίτριεφ, επικεφαλής της Τράπεζας Ανάπτυξης και Διεθνών Οικονομικών Υποθέσεων (Vnesheconombank-VEB) της Ρωσικής Ομοσπονδίας για την για την υποστήριξη του έργου, το οποίο θα ονομάζεται Νότιος Ευρωπαϊκός Αγωγός και θα υλοποιηθεί με τη σύσταση κοινής εταιρείας ειδικού σκοπού.
Σύντομα 3 δισ. ευρώ στα ταμεία της Ελλάδας:
Η εταιρεία, όπου θα συμμετέχουν το ελληνικό Δημόσιο -μέσω της νεοσύστατης Δημόσιας Επιχείρησης Ενεργειακών Επενδύσεων ΑΕ (ΔΕΠΕΝΕ ΑΕ)- και η VEB Capital, θα έχει την αποκλιστική ευθύνη για το σχεδιασμό, χρηματοδότηση, κατασκευή, λειτουργία και συντήρηση του έργου, προϋπολογισμού ύψους 3 δισ. ευρώ.
Στις 16:15, θα πραγματοποιηθεί επίσης η επίσημη συνάντηση του Αλέξη Τσίπρα με το Ρώσο πρόεδρο Βλαντιμίρ Πούτιν.
Οι δύο ηγέτες είχαν θερμή χειραψία στο πλαίσιο του 19ου Διεθνούς Οικονομικού Φόρουμ της Αγίας Πετρούπολης, όπου ο Έλληνας πρωθυπουργός συζήτησε επί διμερών και διεθνών πολιτικών θεμάτων με τον πρώτο τη τάξει αναπληρωτή πρωθυπουργό της Κίνας, Ζανγκ Γκαολί, στην πιο ξεκάθαρη μέχρι στιγμής εκδήλωση προθέσεων για την πλήρη ένταξη της Ελλάδας στους σινορωσικούς στρατηγικούς σχεδιασμούς...
........................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΣΚΛΗPΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥΤΙΝ ΠΡΟΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ- «Κάτω τα χέρια σας απο την Ελλάδα»
ΒΟΜΒΑ ΑΠΟ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗ- "ΔΥΣΤΥΧΩΣ για κάποιους οι τράπεζες την Δευτέρα..."
Σε μια κίνηση ΜΑΤ προχώρησε την πιο κατάλληλη στιγμή η ελληνική κυβέρνηση.
Υπογράφηκε πριν λίγη ώρα από τον υπουργό Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Παναγιώτη Λαφαζάνη, και από τον υπουργό Ενέργειας της Ρωσικής Ομοσπονδίας, Αλεξάντερ Νοβακ, το Μνημόνιο Συνεργασίας για την κατασκευή και λειτουργία του αγωγού με ρωσικό φυσικό αέριο που θα περάσει μέσα από το ελληνικό έδαφος.
Λίγο νωρίτερα, ο Έλληνας υπουργός έκανε κοινή δήλωση με τον Βλαντιμίρ Ντιμίτριεφ, επικεφαλής της Τράπεζας Ανάπτυξης και Διεθνών Οικονομικών Υποθέσεων (Vnesheconombank-VEB) της Ρωσικής Ομοσπονδίας για την για την υποστήριξη του έργου, το οποίο θα ονομάζεται Νότιος Ευρωπαϊκός Αγωγός και θα υλοποιηθεί με τη σύσταση κοινής εταιρείας ειδικού σκοπού.
Σύντομα 3 δισ. ευρώ στα ταμεία της Ελλάδας:
Η εταιρεία, όπου θα συμμετέχουν το ελληνικό Δημόσιο -μέσω της νεοσύστατης Δημόσιας Επιχείρησης Ενεργειακών Επενδύσεων ΑΕ (ΔΕΠΕΝΕ ΑΕ)- και η VEB Capital, θα έχει την αποκλιστική ευθύνη για το σχεδιασμό, χρηματοδότηση, κατασκευή, λειτουργία και συντήρηση του έργου, προϋπολογισμού ύψους 3 δισ. ευρώ.
Στις 16:15, θα πραγματοποιηθεί επίσης η επίσημη συνάντηση του Αλέξη Τσίπρα με το Ρώσο πρόεδρο Βλαντιμίρ Πούτιν.
Οι δύο ηγέτες είχαν θερμή χειραψία στο πλαίσιο του 19ου Διεθνούς Οικονομικού Φόρουμ της Αγίας Πετρούπολης, όπου ο Έλληνας πρωθυπουργός συζήτησε επί διμερών και διεθνών πολιτικών θεμάτων με τον πρώτο τη τάξει αναπληρωτή πρωθυπουργό της Κίνας, Ζανγκ Γκαολί, στην πιο ξεκάθαρη μέχρι στιγμής εκδήλωση προθέσεων για την πλήρη ένταξη της Ελλάδας στους σινορωσικούς στρατηγικούς σχεδιασμούς...
........................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΣΚΛΗPΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥΤΙΝ ΠΡΟΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ- «Κάτω τα χέρια σας απο την Ελλάδα»
ΒΟΜΒΑ ΑΠΟ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗ- "ΔΥΣΤΥΧΩΣ για κάποιους οι τράπεζες την Δευτέρα..."




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου