Δημοψήφισμα 2015 | ΔΕΙΤΕ το ηχηρό «ΟΧΙ» της Χ. Αλεξίου στο Facebook
Η Χάρις Αλεξίου πήρε θέση για το δημοψήφισμα της Κυριακής - ως οφείλει κάθε μεγάλος καλλιτέχνης στους δύσκολους καιρούς - δίνοντας ηχηρό μήνυμα στο facebook.
Συνιστά ένα τεράστιο κεφάλαιο στο ελληνικό πεντάγραμμο:
Χωρίς περιστροφές, μέσω της προσωπικής της σελίδας στο Facebook, η μεγάλη τραγουδίστρια τάχθηκε υπέρ του «όχι» στο δημοψήφισμα της Κυριακής.
Γράφει χαρακτηριστικά: «Χωρίς πολλά λόγια: ΟΧΙ».
..........................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΤΩPΑ βγήκε η ΠΡΩΤΗ μεγάλη δημοσκόπηση- ΠΆΓΩΣΑΝ οι δημοσιογράφοι !!
newsbomb.gr
Η Χάρις Αλεξίου πήρε θέση για το δημοψήφισμα της Κυριακής - ως οφείλει κάθε μεγάλος καλλιτέχνης στους δύσκολους καιρούς - δίνοντας ηχηρό μήνυμα στο facebook.
Συνιστά ένα τεράστιο κεφάλαιο στο ελληνικό πεντάγραμμο:
Χωρίς περιστροφές, μέσω της προσωπικής της σελίδας στο Facebook, η μεγάλη τραγουδίστρια τάχθηκε υπέρ του «όχι» στο δημοψήφισμα της Κυριακής.
Γράφει χαρακτηριστικά: «Χωρίς πολλά λόγια: ΟΧΙ».
..........................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΤΩPΑ βγήκε η ΠΡΩΤΗ μεγάλη δημοσκόπηση- ΠΆΓΩΣΑΝ οι δημοσιογράφοι !!
newsbomb.gr




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου