ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ | ΔΕΙΤΕ θα γίνει ΜΕΤΑ την συμφωνία;;
Ανακεφαλαιοποίηση της τάξης των 10-14 δισ. ευρώπουλα θα χρειαστούν οι ελληνικές τράπεζες, ακόμα και αν επέλθει συμφωνία με τους πιστωτές.
Παράλληλα το σενάριο για συγχωνεύσεις στο εγχώριο τραπεζικό σύστημα απομακρύνεται, καθώς προκύπτει ζήτημα ανταγωνισμού όπως υποστηρίζουν οι εταίροι μας, αλλά και εγχώριοι τραπεζικοί παράγοντες.
Η ανακεφαλαιοποίηση θα γίνει μέσω του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας (ESM), με το τελικό ποσό να υπολογίζεται στα επίπεδα των 12 δισ. ευρώπουλα. Οι τράπεζες, σε περίπτωση συμφωνίας, αναμένεται να ανοίξουν ακόμα και από Τρίτη, ώστε να πραγματοποιούνται βασικές συναλλαγές με ταυτόχρονα διατήρηση των capital controls, ενώ απομακρύνεται οριστικά το σενάριο για «κούρεμα» στις καταθέσεις.
Σε λίγη ώρα το διοικητικό συμβούλιο της ΕΚΤ πρόκειται να συνεδριάσει, μέσω τηλεδιάσκεψης, για τον ELA των ελληνικών τραπεζών.
Όπως μεταφέρει ο δημοσιογράφος του BBC, Ρόμπερτ Πέστον, υπάρχουν πληροφορίες από τη Φρανκφούρτη που αναφέρουν ότι αν η ΕΚΤ ανεβάσει τον ELA κατά δύο δισεκατομμύρια ευρώ, τότε οι τράπεζες θα ανοίξουν ξανά την Τρίτη, αλλά φυσικά η λειτουργία του δεν θα ακολουθήσει μια κανονικότητα.
Δυστυχώς λοιπόν, το όριο ανάληψης θα παραμείνει στα 60 ευρώ, και το μαρτύριο με τις "ουρές" στα ΑΤΜ θα συνεχιστεί και η αγορά θα συνεχίσει να σέρνεται, άγνωστο μέχρι πότε...
...............................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΑΝΙΚΟΣ- Τράπεζα φεύγει από την Ελλάδα! Δείτε ποια είνα?
Ανακεφαλαιοποίηση της τάξης των 10-14 δισ. ευρώπουλα θα χρειαστούν οι ελληνικές τράπεζες, ακόμα και αν επέλθει συμφωνία με τους πιστωτές.
Παράλληλα το σενάριο για συγχωνεύσεις στο εγχώριο τραπεζικό σύστημα απομακρύνεται, καθώς προκύπτει ζήτημα ανταγωνισμού όπως υποστηρίζουν οι εταίροι μας, αλλά και εγχώριοι τραπεζικοί παράγοντες.
Η ανακεφαλαιοποίηση θα γίνει μέσω του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας (ESM), με το τελικό ποσό να υπολογίζεται στα επίπεδα των 12 δισ. ευρώπουλα. Οι τράπεζες, σε περίπτωση συμφωνίας, αναμένεται να ανοίξουν ακόμα και από Τρίτη, ώστε να πραγματοποιούνται βασικές συναλλαγές με ταυτόχρονα διατήρηση των capital controls, ενώ απομακρύνεται οριστικά το σενάριο για «κούρεμα» στις καταθέσεις.
Σε λίγη ώρα το διοικητικό συμβούλιο της ΕΚΤ πρόκειται να συνεδριάσει, μέσω τηλεδιάσκεψης, για τον ELA των ελληνικών τραπεζών.
Όπως μεταφέρει ο δημοσιογράφος του BBC, Ρόμπερτ Πέστον, υπάρχουν πληροφορίες από τη Φρανκφούρτη που αναφέρουν ότι αν η ΕΚΤ ανεβάσει τον ELA κατά δύο δισεκατομμύρια ευρώ, τότε οι τράπεζες θα ανοίξουν ξανά την Τρίτη, αλλά φυσικά η λειτουργία του δεν θα ακολουθήσει μια κανονικότητα.
Δυστυχώς λοιπόν, το όριο ανάληψης θα παραμείνει στα 60 ευρώ, και το μαρτύριο με τις "ουρές" στα ΑΤΜ θα συνεχιστεί και η αγορά θα συνεχίσει να σέρνεται, άγνωστο μέχρι πότε...
...............................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΑΝΙΚΟΣ- Τράπεζα φεύγει από την Ελλάδα! Δείτε ποια είνα?




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου