Ads 468x60px

.

Κυριακή 5 Ιουλίου 2015

"ΟΧΙ γιατί είμαι πολίτης της Ελλάδας και πελάτης κανενός" | ΔΕΙΤΕ τι έγραψε ο Νότης Σφακιανάκης Facebook...

"ΟΧΙ γιατί είμαι πολίτης της Ελλάδας και πελάτης κανενός" | ΔΕΙΤΕ τι έγραψε ο Νότης Σφακιανάκης Facebook...






Ο Νότης Σφακιανάκης γράφει για πρώτη φορά στο Facebook και παίρνει θέση για το δημοψήφισμα.

Θέση για το δημοψήφισμα πήρε πριν λίγη ώρα και ο Νότης Σφακιανάκης. Δείτε τί έγραψε στο Facebook..




..............................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΕΣΚΑΣΕ ΤΩPΑ | ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΩΤΑ EXIT POLL !!


loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου