Ο Νότης Σφακιανάκης γράφει για πρώτη φορά στο Facebook και παίρνει θέση για το δημοψήφισμα.
Θέση για το δημοψήφισμα πήρε πριν λίγη ώρα και ο Νότης Σφακιανάκης. Δείτε τί έγραψε στο Facebook..
..............................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΕΣΚΑΣΕ ΤΩPΑ | ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΩΤΑ EXIT POLL !!




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου