Ads 468x60px

.

Παρασκευή 3 Ιουλίου 2015

ΤΩPΑ ΣΟΒΑΡΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΜΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΤΟΥ ΚΤΕΛ | ΕΧΟΥΜΕ ΘΥΜΑΤΑ;;

ΤΩPΑ ΣΟΒΑΡΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΜΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΤΟΥ ΚΤΕΛ | ΕΧΟΥΜΕ ΘΥΜΑΤΑ;;

ΔΕΙΤΕ φωτό...






Τροχαίο με λεωφορείο του ΚΤΕΛ Φθιώτιδας σημειώθηκε πριν λίγο στον νέο κόμβο της Αγίας Μαρίνας, που συνδέει τη ΠΑΘΕ με την παλιά εθνική οδό.

Σύμφωνα με το lamiareport.gr την ώρα που το λεωφορείο περνούσε πάνω από τη γέφυρα, με κατεύθυνση από Αγία Μαρίνα προς Λαμία, οδηγός της νταλίκας παραβίασε το stop, με αποτέλεσμα να συγκρουστεί με το λεωφορείο.





Από τη σύγκρουση το λεωφορείο βγήκε εκτός πορείας και σταμάτησε πάνω στα κιγκλιδώματα, ευτυχώς χωρίς να τραυματιστεί κάποιος από τους επιβάτες, παρά μόνο ελαφρά ο οδηγός στο πόδι.

«Πάλι καλά που ο οδηγός του λεωφορείου κατάλαβε έστω και την τελευταία στιγμή τι θα γίνει και αντιδρώντας ψύχραιμα αποφύγαμε τα χειρότερα. Θα μπορούσε να είχε πέσει κάτω από τη γέφυρα...», είπε αυτόπτης μάρτυρας του τροχαίου...


......................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΠΑΓΩΣΑΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ- ΤΩPΑ ΒΟΜΒΑ Ντάισενμπλουμ: «& ΟΧΙ να ψηφίσουν οι Ελληνες την Κυριακή θα...»


parapolitika.gr


loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου