ΤΩPΑ ΠΟΥΤΙΝ προς ΛΑΓΚΑΡΝΤ | "Η Ρωσία είναι στο πλευρό της Ελλάδας..."
Παρέμβαση του Ρώσου ηγέτη, στην πρόεδρο του ΔΝΤ.
Τηλεφωνική επικοινωνία με την επικεφαλής του ΔΝΤ Κριστίν Λαγκάρντ είχε σήμερα το απόγευμα ο Ρώσος Πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν.
Αυτή είναι ανακοίνωση του Κρεμλίνου:
«Συζητήθηκαν θέματα συνεργασίας Ρωσίας και ΔΝΤ, στο πλαίσιο των αποτελεσμάτων του δημοψηφίσματος, στις 5 Ιουλίου, στην Ελλάδα, σχετικά με τους όρους της παροχής οικονομικής βοήθειας προς την Αθήνα, από τους διεθνείς πιστωτές.
Εκφράστηκε η ελπίδα, ότι η αναζήτηση της βέλτιστης λύσης για το πρόβλημα του ελληνικού χρέους, θα συνεχισθεί, λαμβάνοντας υπόψη, τα συμφέροντα όλων των πλευρών»...
ΕΠΙΣΗΣ ο Λευκός Οίκος καλεί εκ νέου την Ευρώπη να καταλήξει σε έναν "συμβιβασμό" με την Ελλάδα.
Ο Λευκός Οίκος προέτρεψε σήμερα τους ηγέτες της Ελλάδας και της ευρωζώνης να καταλήξουν σε έναν συμβιβασμό προκειμένου η χώρα να παραμείνει στη νομισματική ένωση.
Ο εκπρόσωπος της προεδρίας των ΗΠΑ Τζος Έρνεστ εκτίμησε ότι είναι προς το συμφέρον τόσο της Ευρώπης, όσο και των ΗΠΑ να επιλυθεί η ελληνική κρίση χρέους.
"Το δημοψήφισμα τέλειωσε αλλά το όραμά μας παραμένει το ίδιο", εξήγησε ο Έρνεστ...
............................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΠΑΓΩΣΕ ΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ- ΔΕΙΤΕ την ανάρτηση του Τσίπρα στο facebook!!
Παρέμβαση του Ρώσου ηγέτη, στην πρόεδρο του ΔΝΤ.
Τηλεφωνική επικοινωνία με την επικεφαλής του ΔΝΤ Κριστίν Λαγκάρντ είχε σήμερα το απόγευμα ο Ρώσος Πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν.
Αυτή είναι ανακοίνωση του Κρεμλίνου:
«Συζητήθηκαν θέματα συνεργασίας Ρωσίας και ΔΝΤ, στο πλαίσιο των αποτελεσμάτων του δημοψηφίσματος, στις 5 Ιουλίου, στην Ελλάδα, σχετικά με τους όρους της παροχής οικονομικής βοήθειας προς την Αθήνα, από τους διεθνείς πιστωτές.
Εκφράστηκε η ελπίδα, ότι η αναζήτηση της βέλτιστης λύσης για το πρόβλημα του ελληνικού χρέους, θα συνεχισθεί, λαμβάνοντας υπόψη, τα συμφέροντα όλων των πλευρών»...
ΕΠΙΣΗΣ ο Λευκός Οίκος καλεί εκ νέου την Ευρώπη να καταλήξει σε έναν "συμβιβασμό" με την Ελλάδα.
Ο Λευκός Οίκος προέτρεψε σήμερα τους ηγέτες της Ελλάδας και της ευρωζώνης να καταλήξουν σε έναν συμβιβασμό προκειμένου η χώρα να παραμείνει στη νομισματική ένωση.
Ο εκπρόσωπος της προεδρίας των ΗΠΑ Τζος Έρνεστ εκτίμησε ότι είναι προς το συμφέρον τόσο της Ευρώπης, όσο και των ΗΠΑ να επιλυθεί η ελληνική κρίση χρέους.
"Το δημοψήφισμα τέλειωσε αλλά το όραμά μας παραμένει το ίδιο", εξήγησε ο Έρνεστ...
............................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΠΑΓΩΣΕ ΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ- ΔΕΙΤΕ την ανάρτηση του Τσίπρα στο facebook!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου