Ads 468x60px

.

Παρασκευή 31 Ιουλίου 2015

ΝΤPΟΠΗ ΣΑΣ ΑΛΗΤΕΣ | Κ. Υγειας Κ.Αχαΐας: "Με έρανο αγοράζουμε υλικά..."

ΝΤPΟΠΗ ΣΑΣ ΑΛΗΤΕΣ | Κ. Υγειας Κ.Αχαΐας: "Με έρανο αγοράζουμε υλικά..."






Απίστευτες καταγγελίες από τον Πρόεδρο του Σωματείου Εργαζομένων στο Νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας.

Οι εργαζόμενοι στο Κέντρο Υγείας Αχαΐας κάνουν έρανο, μαζεύουν λεφτά και αγοράζουν γάζες και ιατρικά υλικά:

«Σήμερα επισκέφθηκα ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ως Πρόεδρος των Εργαζόμενων του Γ.Ν.ΠΑΤΡΩΝ, το Κ.Υ κ ΑΧΑΊΑΣ. 

Απ΄ αυτά που μου είπαν οι εκεί ελάχιστοι εναπομείναντες Συνάδελφοι, θα σας πω μόνον δύο: 





– Το πρώτο που έχει να κάνει με την μη πληρωμή των Αργιών και Νυκτερινών τους΄, για το 2015, από την 6η Υ.Πε, όπου έχουν πάει οι σχετικές πιστώσεις και έχει την ευθύνη της πληρωμής τους. 

– και το δεύτερο και το πιο ουσιαστικό που έχει να κάνει με τον έρανο που έκαναν οι εκεί Εργαζόμενοι για να αγοράσουν υλικά, γάζες, ορούς κλπ. Ναι καλά διαβάζετε, έβαλαν 5 ευρώ ο καθένας για να προμηθευτούν υλικά για το Κ.Υ.»...


Υ.Γ. Οι βουλευτές και οι υπουργοί μας όμως, δεν έχουν κάνει ούτε ένα σέντς μείωση στις ΥΠΕΡ-ΠΑΧΟΥΛΕΣ αμοιβές τους...


...................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΦΟΒΟΝΤΟΥΣΑΝ | ΔΕΙΤΕ τι συνέβη;;



πηγή

loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου