Ads 468x60px

.

Τετάρτη 1 Ιουλίου 2015

ΕΚΤΑΚΤΟ ΤΩPΑ | Μεγάλο κρίμα - ΔΥΣΤΥΧΩΣ ο Αλέξης Τσίπρας! ΔΕΙΤΕ τι συνέβη;;

ΕΚΤΑΚΤΟ ΤΩPΑ | Μεγάλο κρίμα - ΔΥΣΤΥΧΩΣ ο Αλέξης Τσίπρας...



- Χάνει την προεδρία του κόμματος ο Τσίπρας;

- Ζητάνε άμμεσα συνέδριο της Κεντρικής Επιτροπής.

Σύμφωνα με το άρθρο 14 του καταστατικού του ΣΥΡΙΖΑ 

«Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ εκπροσωπεί δημόσια το κόμμα και είναι πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας, εάν είναι βουλευτής. Σε περίπτωση που ο/η πρόεδρος του κόμματος δεν είναι βουλευτής, η Κοινοβουλευτική Ομάδα εκλέγει τον/την πρόεδρό της. Η απόφαση αυτή της Κ.Ο. χρειάζεται την επικύρωση της Κεντρικής Επιτροπής.

Ο/Η πρόεδρος λειτουργεί στο πλαίσιο των αποφάσεων της Κεντρικής Επιτροπής. Σε περίπτωση άρσης της εμπιστοσύνης της Κεντρικής Επιτροπής από το 50% +1 των μελών της προς τον πρόεδρο συγκαλείται έκτακτο συνέδριο.

ΜΕΓΑΛΟ ΚΡΙΜΑ βρε Αλέξη... Πόσο ηλίθιους μας θεωρείς τελικά;;




“Πλήρης κυβίστηση” Τσίπρα με την χθεσινή του συνέντευξη στο ρ/σ ΚΟΚΚΙΝΟ όπου δήλωσε ότι ουδέποτε ούτε αυτός ούτε τα στελέχη του είχαν πει ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ θα “σκίσει τα μνημόνια” ούτε ότι θα “τα καταργήσει με ένα νόμο”.

Για του λόγου το αληθές ανασύρουμε συνεντεύξεις και tweets που αποδεικνύουν το αντίθετο και “είναι και μέρα μεσημέρι”, αλλά και βίντεο των δηλώσεων του την ημέρα προκήρυξης των εκλογών στην κρατική τηλεόραση (01:02′), την ομιλία του στην Ολομέλεια της Βουλής όπου δεσμευόταν ότι “η κυβέρνηση αυτή δεν θα υπογράψει μνημόνιο”, την ομιλία του στη ΔΕΘ.





Δηλαδή εκεί όπου και έκανε λόγο ότι από την επόμενη μέρα της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ το “μνημόνιο θα είναι πλέον άκυρο” (03:20′), όπως και την ομιλία του από τα Προπύλαια την ημέρα που η κάλπη τον ανέδειξε πρωθυπουργό και χαρακτήριζε τα “μνημόνια παρελθόν”...






loading...

1 σχόλιο:

  1. Δεν θέλουμε άλλα πακέτα διάσωσης!!!!!! Κάθε πακέτο διάσωσης κοστίζει κομμάτια της εθνικής μας περιουσίας!!!!!!! Να συνεχιστούν οι κόκκινες γραμμές οι οποίες έχουν στόχο το ότι δεν στέλνουμε όλα τα χρήματα του κράτους στους Γερμανούς αλλά κρατάμε να κάνουμε τη δουλειά μας Χωρίς να χρειαζόμαστε πακέτα διάσωσης!!!!! Κάθε πακέτο διάσωσης είναι δάνειο απάνω στο δάνειο!!!!!.... Το κράτος το ελληνικό εισπράττει μηνιαίως έως 10 Δισεκατομμύρια ευρώ τα οποία είναι από εφορία πωλήσεων που σημαίνει όταν ένας πολίτης αγοράζει είτε τσίχλες Είτε βενζίνη είτε σουπερμάρκετ ή οτιδήποτε αγοραπωλησία το κράτος Εισπράττει εφορία, αλά Αυτό το μηνιαίο εισόδημα το στέλνουν στη Γερμανία και μετά δεν έχουν λεφτά να καλύψουν τις υποχρεώσεις τους και ζητάνε πακέτα βοήθειας!!!!! Και με αυτό τον τρόπο όλο και περισσότερο μπαίνουμε στην τρύπα του χρέους!!!!! Αυτό πρέπει να σταματήσει εδώ!!!!! Αλλιώς θα πάθουμε ότι έπαθε και η Αργεντινή!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή