ΠΑΓΩΣΕ Η ΜΕΡΚΕΛ | Βόμβα μεγατόνων του ΔΝΤ για την Ελλάδα! ΔΕΙΤΕ τι συνέβη;;
-ΣΟΚ για Μέρκελ-Σόιμπλε.
-Έρχεται ΔΕΔΟΜΕΝΑ ρύθμιση για το χρέος.
Η συμφωνία ήταν αναγκαία για να συνεχίσει να αναπνέει η χώρα, το μεγάλο νέο από το Eurogroup, όμως, είναι η σαφής δέσμευση των Θεσμών ότι το φθινόπωρο έρχεται ελάφρυνση του ελληνικού χρέους.
Χωρίς να καταστεί το ελληνικό χρέος βιώσιμο, καμία συμφωνία δεν είναι αρκετή για να βγάλει τη χώρα από τον φαύλο κύκλο της ύφεσης και αυτό ήταν από την πρώτη στιγμή το μεγάλο στοίχημα της κυβέρνησης Τσίπρα.
Ο Έλληνας πρωθυπουργός δεν... κουράστηκε να επαναλαμβάνει ότι είναι αναγκαία η ρύθμιση του ελληνικού χρέους και μετά από πολύμηνες, σκληρές διαπραγματεύσεις η Ελλάδα καταφέρνει να πάρει τη ρύθμιση αυτή!
Δεν είναι μόνο ότι το δήλωσε ευθέως ο ίδιος ο πρόεδρος του Eurogroup, Γερούν Ντάισελμπλουμ (ο οποίος για πρώτη φορά επίσημα ανακοίνωσε ότι μετά την πρώτη αξιολόγηση το φθινόπωρο στο τραπέζι θα μπει το ζήτημα της βιωσιμότητας του ελληνικού χρέους).
Το πιο σημαντικό είναι ότι έχουμε οριστική συμφωνία ΧΩΡΙΣ το ΔΝΤ να έχει δεσμευθεί ότι θα συμμετάσχει στο πρόγραμμα.
Η γερμανική πλευρά δήλωνε διαρκώς ότι για να εγκρίνει το νέο πρόγραμμα θα πρέπει να υπάρχει συμμετοχή του Ταμείου. Η συμφωνία ήρθε, το ΔΝΤ όμως ακόμη.. όχι και αυτό είναι ασφαλώς μια μεγάλη επιτυχία της ελληνικής πλευράς που έβαλε πάγο στα σχέδια του Σόιμπλε για δάνειο-γέφυρα.
Το ΔΝΤ διαρκώς τονίζει ότι για να μπει στο ελληνικό πρόγραμμα πρέπει να γίνει πρώτα γενναία ρύθμιση του ελληνικού χρέους. Η επικεφαλής του Ταμείου, Κριστίν Λαγκάρντ στην παρέμβαση που έκανε σήμερα στο Eurogroup μέσω τηλεδιάσκεψης ήταν απόλυτα θετική και ιδιαίτερα θερμή για τη συμφωνία. Αυτό αποτελεί τη μεγαλύτερη απόδειξη ότι γνωρίζει καλά ότι οι Ευρωπαίοι θα ρυθμίσουν το ελληνικό χρέος στο αμέσως προσεχές διάστημα.
Ο επικεφαλής του ESM, Κλάους Ρέγκλινγκ δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι «περιμένουμε συμμετοχή του ΔΝΤ, δεν ξέρουμε ακριβώς με τι ποσό, αλλά θα συμβάλει».
Με δεδομένο ότι το ΔΝΤ έχει κάνει σαφές ότι δε θα συμμετάσχει χωρίς κούρεμα χρέους, είναι ξεκάθαρο γιατί οι Έλληνες μπορούν να χαμογελούν πλατιά το βράδυ της Παρασκευής. Ο Σόιμπλε, πάλι, όχι! Σας το έλεγε μήνες τώρα Το ΧΩΝΙ: ο Τσίπρας κατάφερε να βάλει αυτόν και τα σκοτεινά σχέδια του στην άκρη!
Kαι για να μείνουν... απορίες, η ίδια η Κριστίν Λαγκάρντ ΜΕΤΑ το Eurogroup ήταν ξεκάθαρη: "Καλωσορίζουμε τη συμφωνία με την Ελλάδα, είμαστε όμως πεπεισμένοι ότι δεν αρκεί να δράσει μόνη της, χρειάζεται οι ευρωπαίοι εταίροι να αποφασίσουν μέτρα για την ελάφρυνση του χρέους". Είπατε κάτι κυρά Άνγκελα μας;;;
.................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
EKTAKTO ΤΩΡΑ- "ΝΕΚΡΟΣ ο πατέρας - ΦΟΝΙΑΣ της 4χρονης Άννυ!"
toxwni.gr
-ΣΟΚ για Μέρκελ-Σόιμπλε.
-Έρχεται ΔΕΔΟΜΕΝΑ ρύθμιση για το χρέος.
Η συμφωνία ήταν αναγκαία για να συνεχίσει να αναπνέει η χώρα, το μεγάλο νέο από το Eurogroup, όμως, είναι η σαφής δέσμευση των Θεσμών ότι το φθινόπωρο έρχεται ελάφρυνση του ελληνικού χρέους.
Χωρίς να καταστεί το ελληνικό χρέος βιώσιμο, καμία συμφωνία δεν είναι αρκετή για να βγάλει τη χώρα από τον φαύλο κύκλο της ύφεσης και αυτό ήταν από την πρώτη στιγμή το μεγάλο στοίχημα της κυβέρνησης Τσίπρα.
Ο Έλληνας πρωθυπουργός δεν... κουράστηκε να επαναλαμβάνει ότι είναι αναγκαία η ρύθμιση του ελληνικού χρέους και μετά από πολύμηνες, σκληρές διαπραγματεύσεις η Ελλάδα καταφέρνει να πάρει τη ρύθμιση αυτή!
Δεν είναι μόνο ότι το δήλωσε ευθέως ο ίδιος ο πρόεδρος του Eurogroup, Γερούν Ντάισελμπλουμ (ο οποίος για πρώτη φορά επίσημα ανακοίνωσε ότι μετά την πρώτη αξιολόγηση το φθινόπωρο στο τραπέζι θα μπει το ζήτημα της βιωσιμότητας του ελληνικού χρέους).
Το πιο σημαντικό είναι ότι έχουμε οριστική συμφωνία ΧΩΡΙΣ το ΔΝΤ να έχει δεσμευθεί ότι θα συμμετάσχει στο πρόγραμμα.
Η γερμανική πλευρά δήλωνε διαρκώς ότι για να εγκρίνει το νέο πρόγραμμα θα πρέπει να υπάρχει συμμετοχή του Ταμείου. Η συμφωνία ήρθε, το ΔΝΤ όμως ακόμη.. όχι και αυτό είναι ασφαλώς μια μεγάλη επιτυχία της ελληνικής πλευράς που έβαλε πάγο στα σχέδια του Σόιμπλε για δάνειο-γέφυρα.
Το ΔΝΤ διαρκώς τονίζει ότι για να μπει στο ελληνικό πρόγραμμα πρέπει να γίνει πρώτα γενναία ρύθμιση του ελληνικού χρέους. Η επικεφαλής του Ταμείου, Κριστίν Λαγκάρντ στην παρέμβαση που έκανε σήμερα στο Eurogroup μέσω τηλεδιάσκεψης ήταν απόλυτα θετική και ιδιαίτερα θερμή για τη συμφωνία. Αυτό αποτελεί τη μεγαλύτερη απόδειξη ότι γνωρίζει καλά ότι οι Ευρωπαίοι θα ρυθμίσουν το ελληνικό χρέος στο αμέσως προσεχές διάστημα.
Ο επικεφαλής του ESM, Κλάους Ρέγκλινγκ δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι «περιμένουμε συμμετοχή του ΔΝΤ, δεν ξέρουμε ακριβώς με τι ποσό, αλλά θα συμβάλει».
Με δεδομένο ότι το ΔΝΤ έχει κάνει σαφές ότι δε θα συμμετάσχει χωρίς κούρεμα χρέους, είναι ξεκάθαρο γιατί οι Έλληνες μπορούν να χαμογελούν πλατιά το βράδυ της Παρασκευής. Ο Σόιμπλε, πάλι, όχι! Σας το έλεγε μήνες τώρα Το ΧΩΝΙ: ο Τσίπρας κατάφερε να βάλει αυτόν και τα σκοτεινά σχέδια του στην άκρη!
Kαι για να μείνουν... απορίες, η ίδια η Κριστίν Λαγκάρντ ΜΕΤΑ το Eurogroup ήταν ξεκάθαρη: "Καλωσορίζουμε τη συμφωνία με την Ελλάδα, είμαστε όμως πεπεισμένοι ότι δεν αρκεί να δράσει μόνη της, χρειάζεται οι ευρωπαίοι εταίροι να αποφασίσουν μέτρα για την ελάφρυνση του χρέους". Είπατε κάτι κυρά Άνγκελα μας;;;
.................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
EKTAKTO ΤΩΡΑ- "ΝΕΚΡΟΣ ο πατέρας - ΦΟΝΙΑΣ της 4χρονης Άννυ!"



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου