Ads 468x60px

.

Σάββατο 1 Αυγούστου 2015

ΠΑΝΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤPΑ | ΠΑΓΩΣΑΝ με ΑΥΤΟ που είδαν στον ουρανό χτες βράδυ...

ΠΑΝΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤPΑ | ΠΑΓΩΣΑΝ με ΑΥΤΟ που είδαν στον ουρανό χτες βράδυ...






Διαβάστε τι ήταν τελικά αυτό το λαμπερό αντικείμενο που εμφανίστηκε χθες στον αχαϊκό ουρανό.

Όσοι λίγοι μπόρεσαν να δούν ένα φωτεινό αντικείμενο χθες στο ουράνιο στερέωμα και στην Πάτρα, επι της ουσίας διέκριναν κάτι που κινείται με συχνή περιοδικότητα γύρω απο τη γή (σχεδόν κάθε 2 εβδομάδες είναι ορατό και απο τη γή). Ο λόγος για τον πασίγνωστο Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ISS International Space Station).





Ο διεθνής διαστημικός σταθμός στον οποίο βρίσκονται αυτή τη στιγμή έξι αστροναύτες ήταν ορατός από την Ελλάδα και την Πάτρα δύο φορές καθώς η τροχιά του τον έφερε την πρώτη φορά στο ζενίθ του ουράνιου θόλου και τη 2η φορά πιο χαμηλά στον ορίζοντα.



Το thebest.gr επικοινώνησε με τους ανθρώπους της Αστρονομικής Εταιρείας Πάτρας "Ωρίων" οι οποίοι μας εξήγησαν πως δεν πρόκειται για κάποιο άγνωστο είδος δορυφόρου, αλλά για τον ISS ο οποίος είναι πολύ μεγαλύτερος από έναν κλασικό δορυφόρο. 

Οι απλοί δορυφόροι (τηλεπικοινωνιών κλπ) δεν είναι ορατοί με γυμνό μάτι. Ο διεθνής διαστημικός σταθμός ωστόσο είναι ορατός κι αν κάποιος γνωρίζει την τροχιά του μπορεί να τον βρει και μάλιστα να τον φωτογραφίσει με τη δυνατότητα τηλεσκοπίου.




Η τροχιά του ISS ανα πάσα στιγμή, αλλά και το τι βλέπουν οι αστροναύτες από αυτόν κάθε δευτερόλεπτο, είναι διαθέσιμα και στο διαδίκτυο ΕΔΩ

πηγή

loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου