ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ την συνταγή & θα μας δοξάζετε... ;)
Ένα πραγματικά υπέροχο και πολύ γρήγορο δροσερό ανάλαφρο γλυκάκι!
Δεν φαντάζεστε την πολύ ωραία εμφάνιση και γεύση του. Φτιάξτε το...
Υλικά
2 πακέτα πτί μπέρ
1 κουτί ζαχαρούχο γάλα Νουνού
1 κιλό γιαούρτι
2 κουταλιές τις σούπας άχνη ζάχαρη
2 φακελάκια έτοιμο γλάσο Γιώτης [μπορείτε να φτιάξετε και δικό σας γλάσο ]
Οδηγίες
Στρώνουμε σε ταψάκι μεγέθους τούρτας 2 σειρές μπισκότα χωρίς να τα βρέξουμε σκέτα .
Σε μπολ ανακατεύουμε το γιαούρτι με την άχνη και το ζαχαρούχο [αν δεν το θέλετε γλυκό αλλά ίσα να γλυκίζει μόνο [αφαιρέστε την άχνη ζαχαρη ]
Ρίχνουμε την μισή κρέμα πάνω από τα μπισκότα .
Ξαναβάζουμε από πάνω 2 στρώσεις μπισκότα και τελειώνουμε με την κρέμα,. Το βάζουμε ψυγείο να παγώσει 1 ώρα.
Λιώνουμε το γλάσο σύμφωνα με τις οδηγίες και το ρίχνουμε σε όλη την επιφάνεια του γλυκού, τις κρέμας.
Ξαναβάζουμε ψυγείο για λίγο να παγώσει η κρέμα και έτοιμο!!








Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου