Ads 468x60px

.

Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015

«Ναι, τον χώρισα γιατί δεν με πηδ***ε καλά»! Απίστευτη εξομολόγηση ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΗΣ Ελληνίδας παρουσιάστριας

«Ναι, τον χώρισα γιατί δεν με πηδ***ε καλά»! Απίστευτη εξομολόγηση ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΗΣ Ελληνίδας παρουσιάστριας



«Έχω χωρίσει άνθρωπο επειδή δεν έκανε καλό seξ». Η ατάκα ανήκει σε πασίγνωστη Ελληνίδα παρουσιάστρια που έβγαλε όλα τα κρυφά της αισθήματα.

Η γνωστή παρουσιάστρια μέσα από τις εκπομπές της φαίνεται πολύ σεμνή και κανείς δεν περίμενε πως θα ξεστόμιζε τέτοια λόγια.


Η Μαρία Ηλιάκη, όμως, το έπραξε: «Μου αρέσει το seξ. Έχω χωρίσει άνθρωπο επειδή δεν έκανε καλό seξ και ελπίζω να μην με έχει χωρίσει κανείς για αυτό τον λόγο», είπε η παρουσιάστρια.

Και δεν της φαινόταν καθόλου ρε φίλε…
..........................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
"Χώρισαν γιατί την έδερνε" | ΧΩΡΙΣΜΟΣ βόμβα στην ελληνική showbiz 




loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου