Ads 468x60px

.

Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2015

ΤΩPΑ ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ | Γιατί η τηλεόραση δεν μας δείχνει τίποτα;;;

ΤΩPΑ ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ | Γιατί η τηλεόραση δεν μας δείχνει τίποτα;;;





ΙΣΧΥΡΟ μήνυμα απο την Κρήτη στην κυβέρνηση Τσίπρα.

Αιτία πολέμου για τους Κρητικούς είναι η υπέρμετρη αύξηση σε φορολογία και ασφαλιστικές εισφορές.


Πριν την ώρα τους και σε έξαλλη κατάσταση αποχώρησαν από τη σύσκεψη με τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης οι Κρητικοί αγρότες που τις επόμενες μέρες οργανώνουν σύσκεψη στο Ηράκλειο για να καθορίσουν τη μορφή των κινητοποιήσεων που θα διοργανώσουν.

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΣΤΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ:



loading...

17 σχόλια:

  1. re giati ksesikononte... tsipra ithelan tsipras vgike... pragmatika dn vrisko to provlima..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΙΣΤΕ ΠΡΟΔΟΤΕΣ! Προπαγανδίζετε τόν διαμελισμό τῆς πατρίδας μας, πού θέλουν τά ἔξω κέντρα ἐξουσίας! Πρῶτα ἐσεῖς θέλετε κρέμασμα ἀπό τόν λαό μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτη ειναι η λυση..
      χρεωμα χρεωμα χρεωμα...
      και ΞΕΧΡΕΩΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΑΠΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ..

      Διαγραφή
  3. Σε Ποσοστό 75% εψήφισαν ΣύΡιζΑ...ΓΙΑΤΙ τώρα;;;;;; διαμαρτύρονται... Η ψήφοςτων ΚΡΗΤΩΝ αποτέλεσε τον θεμελιο λίθο για την εφαρμογή των Μέτρων, σε ΒΑΡΟΣ όλων των Πολιτών, συμπεριλαβανομένων και των Κρητών...(ΣΤΕΡΝΗ μου ΓΝΩΣΗ, να σ' είχα ΠΡΩΤΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ενώ όλοι οι υπόλοιποι που κυβερνούσαν τα τελευταία 5 χρόνια, ανέβασαν τις συντάξεις, η ανεργία ήταν σχεδόν μηδενική... χτυπήθηκε η φοροδιαφυγή... προστάτεψαν το εισόδημα των χαμηλόμισθων, οι φόροι κρατήθηκαν χαμηλά… οι σχεδόν 12.000 συνάνθρωποί μας αυτοκτόνησαν ή αποπειράθηκαν να αυτοκτονήσουν… για πλάκα… οι ελεύθεροι επαγγελματίες δεν φορολογήθηκαν από το πρώτο ευρώ… και η φορολογία τους δεν ανέβηκε στο 26 %... το αφορολόγητο των 12.000 δεν καταργήθηκε και τα κόκκινα δάνεια είναι ελάχιστα… και τέλος κανένα παιδί στην Ελλάδα ΔΕΝ πεινάει…
      -- Σας έχω βαρεθεί, όλους σας ΡΕ κομματόσκυλα… από όπου και αν προέρχεστε… από όποιο χώρο… Σύριζα – ΝΔ – Πασόκ – Χρυσή Αυγή Ποτάμια και ρυάκια… ΑΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΟΛΟΙ ΣΑΣ…

      Διαγραφή
  4. EPANOTUS MORE KOPELIA MONO ME TA OPLA THA FIGUN OLI I ETHNOSOTIRES PU THELUN NA SOSUN TIN ELADA KALI EPANASTA SI MALON APO KIA THA ARHISI TO MAKELIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ακομα ειναι νωρις...θα δειτε τι θα γινει ως τα χριστουγεννα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. που λες φιλε κωστα.. μια γουρουνοπουλα να δωσει ο Τσιπρας
      ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΕΞΑΓΟΡΑΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

      Διαγραφή
  6. ΟΙ ΣΥΡΙΖΕΟΙ ΤΑ ΛΕΓΑΝΕ ΠΡΙΝ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΑΡΑ ΤΑ ΞΕΡΑΤΕ ΤΙ ΜΕΤΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ
    ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΓΙΑ <> ΣΤΕΛΛΑ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αφού συριζα ψηφίσατε γιατι διαμαρτύρεστε;;.... Ρε σείς αφηστε τα εξυπνακιστικα κ τις μλκς κ δείτε λιγο την ουσία.λες κ άμα κατηγορήσουμε τους άλλους θα σωθούμε.ακριβως αυτο θέλουν.. Με συμπάθεια στους φίλους αλλα φτάνει πια η φαγομαρα.οταν κατηγορούμε ο ένας τον άλλο,αυτοί κάνουν πάρτυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. to na grafoume sto facebook ke na vrisoume den ftani afti den katalavenoun prepi na sikothoume na paroume opla macheria paltades tzekouria oti vroume na tous skotosoume ne skotoma giati an ksefigoun tha mas tin feroun pisoplata ine oli poulimeni katalaveteto idi ine arga ala soume akoma meriki then andeksan ke aftoktonisane min ksechname sto idio karavi imaste

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όταν τόσα χρόνια τρώγανε τα λεφτά των επιδοτήσεων σε αγροτικά πρώτης κατηγορίας ήτανε καλά...να τα λέμε και αυτά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 0ΛΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ Η ΚΡΗΤΗ ΨΗΦΙΖΕ 80% ΠΑΣΟΚΟΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΩΡΑ ΨΗΦΙΣΕ ΣΥΡΙΖΑ ΑΣ ΜΗ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΘΥΝΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ,
    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΑΝ ΨΗΦΙΣΑΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ, Η ΟΧΙ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή