ΤΩΡΑ ΤPΑΓΩΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΝΕΚΡΟ ΠΑΙΔΙ !!
Άλλο ένα θλιβερό συμβάν σημειώθηκε στην Αθήνα και μέσα στο κέντρο της πόλης στην οδό Υμηττού.
Κάτοικοι βρήκαν σε αποθήκη νεαρή κοπέλα η οποία εδώ και 5 μέρες είχε βάλει τέλος στη ζωή της για άγνωστους μέχρι τώρα λόγους.
Ταραγμένοι ήταν όλοι όταν είδαν τη κοπέλα, ενώ έρευνες διενεργεί η αστυνομία για την αυτοκτονία που όπως όλα δείχνουν πρόκειται.
Είναι κρίμα να βλέπουμε νέα άτομα να βάζουν τέρμα στη ζωή τους με έναν τέτοιο τρόπο. Για ότι νεότερα θα σας ενημερώσουμε και πάλι...
..................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΣΟΚ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ- Νεκρή ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ πρωταγωνίστρια απο το ΠΑΡΑ 5
Κάτοικοι βρήκαν σε αποθήκη νεαρή κοπέλα η οποία εδώ και 5 μέρες είχε βάλει τέλος στη ζωή της για άγνωστους μέχρι τώρα λόγους.
Είναι κρίμα να βλέπουμε νέα άτομα να βάζουν τέρμα στη ζωή τους με έναν τέτοιο τρόπο. Για ότι νεότερα θα σας ενημερώσουμε και πάλι...
..................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΣΟΚ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ- Νεκρή ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ πρωταγωνίστρια απο το ΠΑΡΑ 5



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου