Ads 468x60px

.

Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2015

ΠΑΓΩΣΕ ΟΛΗ Η ΠΑΤΡΑ | ΔΕΙΤΕ το πανό που κρέμασε ο δήμαρχος στο Μέγαρο Λόγου και Τέχνης

ΠΑΓΩΣΕ ΟΛΗ Η ΠΑΤΡΑ | ΔΕΙΤΕ το πανό που κρέμασε ο δήμαρχος στο Μέγαρο Λόγου και Τέχνης






Με ένα μεγάλο πανό στην πρόσοψη του Μεγάρου Λόγου και Τέχνης, που ανάρτησαν ο Δήμαρχος Πατρέων Κώστας Πελετίδης, η Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Κατερίνα Γεροπαναγιώτη και Αντιδήμαρχοι, ο Δήμος καλεί το λαό της Πάτρας, με σύνθημα «Ξεσηκωθείτε», να συμμετέχει στις κινητοποιήσεις, στην μεγάλη πανεργατική απεργία στις 12 Νοέμβρη και στην συγκέντρωση στην πλατεία Γεωργίου.

Κ. Πελετίδης: Εργαζόμενοι του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, ενωμένοι και όχι διαιρεμένοι.

Εργαζόμενοι του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, ενωμένοι και όχι διαιρεμένοι, μαζί με τους αυτοαπασχολούμενους και τα λαϊκά στρώματα, στον αγώνα για την ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.





Αυτό το μήνυμα έστειλε σήμερα το πρωί ο Δήμαρχος Πατρέων Κώστας Πελετίδης, στους εκατοντάδες συγκεντρωμένους εργαζομένους του Δήμου, που πραγματοποίησαν κατάληψη στο Δημαρχείο, διαμαρτυρόμενοι για τα μέτρα φωτιά, στο ασφαλιστικό.

Ο Δήμαρχος με την υπόλοιπη Δημοτική Αρχή, βρέθηκε μαζί με τους εργαζόμενους στο πεζοδρόμιο μπροστά στο Δημαρχείο, στηρίζοντας τον αγώνα τους.

Η απεργία –τόνισε χαρακτηριστικά- στις 12 Νοέμβρη, πρέπει να μετατραπεί σε γενικό ξεσηκωμό, να βροντήξει ο τόπος από την οργή και την μαχητικότητα των εργαζομένων και της νεολαίας.

Αυτή η απεργία, αυτός ο αγώνας πρέπει να έχει στο επίκεντρό του, τις λαϊκές ανάγκες, τα δικά μας ταξικά αιτήματα. Να στοχεύει στην ανατροπή του βάρβαρου κεφαλαιοκρατικού συστήματος, που τσακίζει το λαό με ανεργία, φτώχεια εξαθλίωση και δουλειά έως το θάνατο, χωρίς δικαιώματα...
.......................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΠΑΓΩΣΕ ΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ-Δυστυχώς έσβησε το 2χρονο αγοράκι που ξυλοκοπήθηκε από το φίλο της μητέρας του...



iplus.gr

loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου