Στο νοσοκομείο ΕΚΤΑΚΤΩΣ ο πρώην επίτιμος.
Με πρόβλημα πεπτικών διαταραχών ο Κ.Μητσοτάκης εισήχθει πριν λίγο στο νοσοκομείο.
Ο πρώην επίτιμος πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας εξετάζεται από τους γιατρούς και εντός ολίγων ημερών θα έχουν βγει τα αποτελέσματα.
O Κ. Μητσοτάκης είχε πάει στο νοσοκομείο και πριν λίγο καιρό αλλά ευτυχώς δεν ήταν κάτι σοβαρό. Όλοι θέλουν να πιστεύουν πως θα βγει υγιής και πάλι από το νοσοκομείο...
....................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου