ΠΑΓΩΣΑΜΕ από ηλεκτρονικό μήνυμα αναγνώστη μας | Η τηλεόραση γιατί δε το δείχνει;;;
ΡΕ ΚΑΘΙΚΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ…
Πόσο δίκιο έχει ένας αναγνώστης μας…
σήμερα το πρωί μας έστειλε μια φωτογραφία….
....................................δείτε την….
και μας γράφει…
"Καλά από το Μαρόκο…. διέσχισε όλη την Αφρική πήγε στην τουρκία για να περάσει στην Ελλάδα.. και από εκεί να πάει Ευρώπη….?"
και σας ρωτάω εγώ τώρα.... αυτός είναι Λαθρομετανάστης;;
.........................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ - ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΤΩΣΗ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΥ ΜΕ ΝΕΚΡΟΥΣ !!
makeleio.gr
ΡΕ ΚΑΘΙΚΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ…
Πόσο δίκιο έχει ένας αναγνώστης μας…
σήμερα το πρωί μας έστειλε μια φωτογραφία….
....................................δείτε την….
και μας γράφει…
"Καλά από το Μαρόκο…. διέσχισε όλη την Αφρική πήγε στην τουρκία για να περάσει στην Ελλάδα.. και από εκεί να πάει Ευρώπη….?"
και σας ρωτάω εγώ τώρα.... αυτός είναι Λαθρομετανάστης;;
.........................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ - ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΤΩΣΗ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΥ ΜΕ ΝΕΚΡΟΥΣ !!
makeleio.gr




Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή