Ads 468x60px

.

Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2015

ΔΥΣΤΥΧΩΣ αυτό που φοβόμαστε ξεκίνησε | ΤΩΡΑ κόκκινος ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ στην αστυνομία !!

ΔΥΣΤΥΧΩΣ αυτό που φοβόμαστε ξεκίνησε | ΤΩΡΑ κόκκινος ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ στην αστυνομία !!






Επί ποδός πολέμου η ΕΛΑΣ.

Βόμβες μολότοφ από αναρχικούς στα ματ στην οδό Στουρνάρη.

Είχαμε γράψει ότι κορυφώνεται αυτές τις μέρες η επιθετική διάθεση των αντιεξουσιαστών, εν όψει της επετείου της δολοφονίας του Αλέξη Γρηγορόπουλου που είναι την Κυριακή, 6 Δεκέμβρη.





Πριν λίγη ώρα, λοιπόν, στα Εξάρχεια και συγκεκριμένα στην οδό Στουρνάρη, αντιεξουσιαστές επιτέθηκαν σε δυνάμεις των ματ με βόμβες μολότοφ και πέτρες.

Επίσης μολότοφ έπεσαν στην οδό Μπουμπουλίνας στο υπουργείο Πολιτισμού. Αυτή τη στιγμή στην περιοχή βρίσκονται ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις.

Δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες για την ώρα, παρά μόνο το δεδομένο πως η αποψινή νύχτα θα… είναι πολύ μεγάλη, αφού οι αντιεξουσιαστές δεν δείχνουν διάθεση οπισθοχώρησης...
....................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΠΑΓΩΣΕ το πανελλήνιο- Εφυγε ο ΜΕΓΑΛΟΣ έλληνας λαϊκός τραγουδιστής

loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου