Μετά το τέλος της εκπομπής η παρουσιάστρια έκανε τις βουτιές της
Την θάλασσα που τόσο «λιγουρευόταν» κατά την διάρκεια της εκπομπής της, απόλαυσε και με το παραπάνω η Ελένη Μενεγάκη, η οποία βρίσκεται με σύσσωμο το team της στη Νάξο.
Με το που η εκπομπή έριξε τίτλους τέλους, η παρουσιάστρια έτρεξε κατευθείαν στην παραλία για να δροσιστεί, καθώς η θερμοκρασία το μεσημέρι της Πέμπτης χτύπησε «κόκκινο».
Μέσω Instagram, η Ελένη μοιράστηκε με τους χιλιάδες followers της φώτο από την εξόρμηση της στις παραλίες της Νάξου, κάνοντας τα social media να «πέσουν».
Στο ένα στιγμιότυπο, η παρουσιάστρια ποζάρει στο φακό από πολύ κοντινή απόσταση, εστιάζοντας στα καταγάλανα μάτια και στο φωτεινό χαμόγελό της.
Στην άλλη αρετουσάριστη και πολύ seξι φώτο, η Ελένη Μενεγάκη φορά μόνο το ολόσωμο μαγιό της και ποζάρει ξαπλωμένη ανάσκελα στην ξαπλώστρα, με το πλούσιο μπούστο της να κλέβει την παράσταση...:
.........................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΘΡΗΝΟΣ για την Ελένη Μενεγάκη - ΝΕΚΡΟΣ ο μεγάλος της έpωτας !!






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου