Ads 468x60px

.

Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2016

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ | Μεγάλος ΠΑΝΙΚΟΣ στο "στρατηγείο" του Κυριάκου Μητσοτάκη

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ | Μεγάλος ΠΑΝΙΚΟΣ στο "στρατηγείο" του Κυριάκου Μητσοτάκη 






Mέσω δήλωσης της στα social media η Ντόρα Μπακογιάννη συνεχάρη τον Κυριάκο Μητσοτάκη για την νίκη του στις εκλογές της ΝΔ.

Η κα Μπακογιάννη σχολίασε χαρακτηριστικά «Κυριάκο, συγχαρητήρια. Πέτυχες μία μεγάλη νίκη. Νίκη αρχών, νίκη των ιδεών μας, νίκη ανανέωσης. Για τη ΝΔ ξεκινάει μια καινούρια σελίδα ενότητας, όπου δεν περισσεύει κανείς. 




Θέλω να συγχαρώ επίσης τον Βαγγέλη Μεϊμαράκη για το ήθος και το διαχρονικό του αγώνα για τη ΝΔ, που είναι το σπίτι μας. 'Ολοι μαζί θα συνεχίσουμε. 'Ολοι μαζί θα νικήσουμε».

Tο αδιαχώρητο επικρατεί αυτή την ώρα στο στρατηγείο του Κυριάκου Μητσοτάκη.




loading...

2 σχόλια:

  1. Ρε οι τραγικοι οι ξεφτιλες αυτοί δε λέγανε "ο λαός δε ξεχνά τον προδότη Σαμαρά ;" ποιος έκανε την πολιτική άνοιξη Σαμαράς ποιος έκανε το κίνημα Ελλήνων πολιτών ο Αβραμόπουλος ρε ποιος ήταν ο τζιτζικωστας ο αδωνης δεν ήταν στον Καρατζαφέρη που είναι όλοι αυτοί τώρα... ;;;;αρε ξεφτυλικια ο Καραμανλής έλεγε θα βγω να μιλήσω που ντος ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε οι τραγικοι οι ξεφτιλες αυτοί δε λέγανε "ο λαός δε ξεχνά τον προδότη Σαμαρά ;" ποιος έκανε την πολιτική άνοιξη Σαμαράς ποιος έκανε το κίνημα Ελλήνων πολιτών ο Αβραμόπουλος ρε ποιος ήταν ο τζιτζικωστας ο αδωνης δεν ήταν στον Καρατζαφέρη που είναι όλοι αυτοί τώρα... ;;;;αρε ξεφτυλικια ο Καραμανλής έλεγε θα βγω να μιλήσω που ντος ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή