Ads 468x60px

.

Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2016

ΤΟ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ - ΔΕΙΤΕ τι συμβαίνει ΤΩΡΑ στην Αθήνα!!

ΤΟ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ - ΔΕΙΤΕ τι συμβαίνει ΤΩΡΑ στην Αθήνα!!


ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ




- Νωρίτερα: Οι κρητικοί αγρότες πήραν στο κυνήγι διμοιρία των ΜΑΤ

- Χιλιάδες οι αγρότες της Κρήτης έξω από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης - Πέταξαν ντομάτες και άναψαν καπνογόνα

- Φρούριο το κέντρο της Αθήνας με χιλιάδες αστυνομικούς επί ποδός

- Μπλόκα παντού από την τροχαία και έλεγχοι ακόμη και στις καρότσες φορτηγών για κρυμμένα τρακτέρ

- Έκοψαν τα τρακτέρ στον Ισθμό οι αστυνομικοί, θα κάνουμε αλλού κινητοποίηση λένε οι αγρότες

- Καθ' οδόν προς την Αθήνα 20 τρακτέρ που ξεκίνησαν στις 04:00 από τη Νίκαια

- Κλείνουν σταδιακά όλοι οι δρόμοι στο κέντρο της Αθήνας

- Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ έχουν αρχίσει να γίνονται προσαγωγές αγροτών




Οι αγρότες είναι εδώ. Δίνουν δυναμικό παρόν από τα ξημερώματα στην Αθήνα. Η απόβαση ξεκίνησε από το λιμάνι του Πειραιά με περισσότερους από 2.500 αγρότες από την Κρήτη να φτάνουν πρώτοι στην Πρωτεύουσα. 
Ήδη οι πρώτοι αγρότες έχουν φτάσει κοντά στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης το οποίο θυμίζει φρούριο λόγω της συγκέντρωσης μεγάλης αστυνομικής δύναμης.

Σε 4 προσαγωγές προχώρησε η αστυνομία, κατά τη διάρκεια των επεισοδίων που σημειώνονται έξω από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, με αγρότες να πετούν πέτρες, καδρόνια και διάφορα άλλα αντικείμενα προς τις διμοιρίες των ΜΑΤ, που «απαντούν» με χρήση δακρυγόνων. Οι αγρότες έχουν στήσει οδοφράγματα με κάδους απορριμμάτων στην οδό Λιοσίων.

Οι αγρότες από την Κρήτη “έπλεξαν” τις “κατσούνες” τους, τις μαγκούρες τους και κινήθηκαν προς τη δύναμη των ΜΑΤ.Οι αγρότες διευκρίνισαν ότι δεν θέλουν να προκαλέσουν επεισόδια και κάλεσαν και τους αστυνομικούς να κάνουν το ίδιο, λέγοντας ότι θέλουν να προχωρήσουν σε συμβολική παράσταση διαμαρτυρίας με κατάληψη μόνο της εισόδου του κτηρίου. 

"Μέχρι τα σκαλοπάτια θα πάμε", είπαν χαρακτηριστικά στον επικεφαλής Αστυνομικό. "Θα μείνουμε δύο ώρες και θα φύγουμε. Δεν θα μπούμε καν στο κτήριο", είπαν, ζητώντας χαρακτηριστικά από τους αστυνομικούς αν θέλουν να δημιουργήσουν κλοιό εντός του κτηρίου. Μόνο που τα επεισόδια ήρθαν λίγη ώρα αργότερα...
..............................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΕΠΕΙΓΩΝ:
ΡΗΤΗ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΡΟΤΩΝ: «Μην τολμήσουν να ρίξουν χημικά...Ερχόμαστε οπλισμένοι»

loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου