Ads 468x60px

.

Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016

ΤΩPΑ ξέσπασε ΠΟΛΕΜΟΣ στην Κω | Πάγωσε ΟΛΟ το νησί!! ΔΕΙΤΕ video

ΤΩPΑ ξέσπασε ΠΟΛΕΜΟΣ στην Κω | Πάγωσε ΟΛΟ το νησί!! ΔΕΙΤΕ video





- Ακολουθούν φωτό & βίντεο

- Ισχυρή αντίδραση απο τους κατοίκους

- «Λαοθάλασσα» κατά της δημιουργίας του hotspot

Απο ολόκληρο το νησί ήταν η προσέλευση του κόσμου στην συγκέντρωση κατά την δημιουργία των hotspots στο νησί της Κω.

Τον λόγο πήρε αρχικά ο δήμαρχος της Κω, Γ. Κυρίτσης, ο οποίος για μία ακόμη φορά είπε για τη στάση του Δήμου Κω για τα Ηotspot, τις 10+1 προτάσεις που ήδη έχει δώσει στους αρμόδιους και το αίτημα του να αναχωρήσουν τα ΜΑΤ από το νησί. 




Τόνισε επίσης να διδάξουμε ήθος, ψυχραιμία και οποιαδήποτε κίνηση γίνεται να είναι ειρηνική και όπως χαρακτηριστικά είπε «ακόμη και αν υπάρξουν βίαιες πράξεις προς εμάς ας φάμε ξύλο και να μην αντιδράσουμε».

Στη συνέχεια πήρε το λόγο ο εκπρόσωπος της Ένωσης Ξενοδόχων Κω κ. Μηνάς Χατζημιχαήλ και ο εκπρόσωπος της Συντονιστικής Επιτροπής των κατοίκων κ. Μανώλης Μπαλάσας, επισημαίνοντας και οι δύο τις συνέπειες που θα έχει η δημιουργία hotspot στο νησί.

Οι συγκεντρωμένοι πραγματοποίησαν πορεία προς το αστυνομικοί τμήμα της Κω όπου κρατούνται τα παιδιά από τα επεισόδια στο Πυλί, δίνοντας ένα μήνυμα συμπαράστασης, φωνάζοντας συνθήματα, όπως «ΒΓΑΛΤΕ ΤΟΥΣ ΕΞΩ...!!», ενώ τραγούδησαν και τον Εθνικό Ύμνο.

Επιχειρήθηκε από επιτροπή των προέδρων των τοπικών κοινοτήτων να συναντηθούν με τα παιδιά, κάτι το οποίο δεν ήταν εφικτό λόγω του ότι ήταν ήδη για απολογία,

όπως ενημέρωσε ο πρόεδρος της κοινότητας Ασφενδιού κ. Μαλιλής, μεταφέροντας την πληροφορία ότι ήδη τρεις αφέθηκαν ελεύθεροι και πιθανότατα σε λίγες ώρες και οι υπόλοιποι.

Παράλληλα, ανακοινώθηκε ότι Κυριακή στις 11:00 στο Πυλί στον Άγιο Γεώργιο θα πραγματοποιηθεί νέα ειρηνική πορεία...

loading...

1 σχόλιο:

  1. 'χοτ σποτσ' μια καθαρα κινηση εξυπηρετησης λαθρέμπορων... ποιος ο σκοπός να μπαινουν σε βάρκες και να ναυαγούν ... επειτα να τρεχει το λιμενικο κλπ, να τους μαζεύει να τους βγάζει στην στερια , να μένουν σε κοντεινερ... να μεταβαίνουν ΠΕΙΡΑΙΑ - ΑΘΗΝΑ οπου απο εκεί μπαινουν σε τουριστικά λεωφορεια... πηγαίνουν στα συνορα... και κει μπαινουν ξανά σε τουριστικά λεωφορεια για να επιστρέψουν σε ΠΕΙΡΑΙΑ -- ΑΘΗΝΑ οπυυ ξανά θα μπαινουν στα κοντεινερ....κλπ, με μονο ελπίδα τους... πότε θα πουληθουν... για να μεταφερθούν σε καποια βιομηχανια της ΓΕΡΜΆΝΙΑΣ κλπ, να εργαστουν φασών.... με 10 ευρω ολη την ημέρα 12 ώρες... ΚΑΙ οταν τελειώσουν άντε ξαν πισω... στη ΕΛΛΑΔΑ ... στα κοντέινερ... που τους περιμενουν στην ανοικτη φυλακή / στο κεντρικο σημειο σκλαβοπάζαρου ... στο μεταξυ πόσοι θα δοθούν ... εμπορευμα στους εμπόρους ανθρωπινων οργάνων ... και ΟΛΑ αυτα λύνονται με ενα απλό τρόπο/// πλοια να αναχωρουν απο ΤΟΥΡΚΙΑ με προορισμο λιμανια ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ κλπ Ευρωπης ακομη και των ΗΠΑ... ΑΛΛΑ Η ΤΌΣΟ ΑΠΛΉ ΑΥΤΉ ΚΊΝΗΣΗ ΠΟΥ θα σταματησει τους πνιγμος και το δουλεμπόριο ακούγετε ...Ως κακιά... και ειναι κακιά διοτι οι εμπλεκόμενοι.... υπέρ ανθρωπιστες ... θα χάσουν την μάσα ... οι ΜΚΟ του ΣΟΡΟΣ κλπ αλλοι, εμπλεκομενοι με το θεμα ... απο που θα τα οικονομανε χρημα γιια να τα δινουν στο αφεντικο ???? οπως γνωριζουμε ολη ατη η διαδιακσια πληρωνει ο καθε διακηνοιυμενος απο τους δουμεπορους περιπου 6.000 ευρω αι βαλε... α επειτα οι επλεκομενοι φορεις αρμεγουν αλλα τοσα περιπου απο τα πριβοητα ανθρωπιστικα προγράμματα ... κάντε τωρα εν απλο πολλαπλασιασμο 5.000.000 διακινουμενοι στα τρια τελευταία χρόνια που οι τριγύρω αυτών των ανθρωπων... εισέπραξαν αυτα τα χρηματα;... ολοι τους γνωριζουμε, αλλα ολοι ψάχνουμε τάχα... και υπηρετούμε τον ανθρωπισμό ... πολύ απλά ολοι είναι 'κουφαλες' ψευτες και στυγνά πουλάνε ανθρωπους σαν απλή πραμάτεια ~~~

    ΑπάντησηΔιαγραφή