Άγριο έγκλημα ΤΩΡΑ στη Σκιάθο: Αφγανός σκότωσε Ελληνίδα και τραυμάτισε τον σύζυγό και την κόρη της την ώρα που...
Δυστυχώς συνεχίζονται τα εγκλήματα μίσους σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.
Δεν χρειάζονται αιτίες, όταν κάποιος βρίσκεται σ’ έναν τόπο όπου μισεί τα πάντα και έχει μία πολιτισμική κατεύθυνση που του επιτρέπει να σφάζει ηλικιωμένες, παιδιά, γέρους, οτιδήποτε, δεν χρειάζονται επεξηγήσεις.
Νεκρή 58χρονη μητέρα. Σοβαρά τραυματισμένη η 20χρονη κόρη της και ο 68χρονος πατέρας. Για “οικονομικές διαφορές” λένε τα ελεεινά κανάλια, όσα βέβαια απο αυτά αναφέρουν το γεγονός.
Ο πολιτισμός φυλετικού μίσους, υποβαθμίζεται σε “οικονομικές διαφορές”. Μήπως ήταν “οικονομικές διαφορές” και οι σφαγές στη Σμύρνη και στον Πόντο; Μήπως το παραμύθι του “ποιμνιου” πρέπει κάποτε να σταματήσει;
.......................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΕΠΕΙΓΟΝ:
ΤΩΡΑ ομολογία ΒΟΜΒΑ για το τροχαίο Παντελίδη- Ανατρέπει ΚΑΘΕΤΑ την κατάθεση της Φρόσως
Μήπως θυμάται κανείς τις νεκρές γυναίκες στη Βοιωτία, την Άρτα και αλλού; Μήπως φταίει το “100″ που δεν ήρθε; Ή μήπως οι “σύμμαχοι και το κράτος που δεν επενέβησαν έγκαιρα”;
Το ερώτημα είναι καθαρά ερώτημα επιβίωσης. Πιστοί υπήκοοι ωσάν τους αμνούς επί σφαγή; Έχουμε το δικαίωμα να προβάλλουμε τέτοια δικαιολογία όταν το υπέρτατο καθήκον είναι η προστασία της Εστίας και της γενιάς μας;
.......................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΕΠΕΙΓΟΝ:
VIDEO ΦΩΤΙΑ - ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: "Έπιασα την Τατιάνα να κάνει τσιμπ0ύκι@ στις τουαλέτες και να πέρνει κόκα"
Γιατί αυτή τη φωτιά την έχουμε ξαναζήσει σε τεράστια μεγέθη. Θα κάνουμε πάλι τα καυσόξυλα; Νομίζετε ότι φοβίζετε κάποιον; Δουλέμποροι, ορκς, πουλημένοι και επίορκοι;
Το περιστατικό σημειώθηκε στις 2.20 τα ξημερώματα στην Αγία Παρασκευή Σκιάθου. Σύμφωνα με την αστυνομία, ο 17χρονος απο το Αφγανιστάν που εργαζόταν σε ξενοδοχείο, είχε κάποιες οικονομικές διαφορές με τους εργοδότες του.
Χρησιμοποιώντας γεωργικό εργαλείο επιτέθηκε και τραυμάτισε θανάσιμα την 58χρονη ιδιοκτήτρια, την ώρα που κοιμόταν. Στη συνέχεια στράφηκε προς τον 63χρονο σύζυγό της, τραυματίζοντάς τον σοβαρά ενω με το ίδιο “όπλο” τραυμάτισε ελαφρά την 20χρονη κόρη τους. Προκάλεσε επίσης φθορές στο ξενοδοχείο και στο αυτοκίνητο της οικογένειας....
Δυστυχώς συνεχίζονται τα εγκλήματα μίσους σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.
Δεν χρειάζονται αιτίες, όταν κάποιος βρίσκεται σ’ έναν τόπο όπου μισεί τα πάντα και έχει μία πολιτισμική κατεύθυνση που του επιτρέπει να σφάζει ηλικιωμένες, παιδιά, γέρους, οτιδήποτε, δεν χρειάζονται επεξηγήσεις.
Νεκρή 58χρονη μητέρα. Σοβαρά τραυματισμένη η 20χρονη κόρη της και ο 68χρονος πατέρας. Για “οικονομικές διαφορές” λένε τα ελεεινά κανάλια, όσα βέβαια απο αυτά αναφέρουν το γεγονός.
Ο πολιτισμός φυλετικού μίσους, υποβαθμίζεται σε “οικονομικές διαφορές”. Μήπως ήταν “οικονομικές διαφορές” και οι σφαγές στη Σμύρνη και στον Πόντο; Μήπως το παραμύθι του “ποιμνιου” πρέπει κάποτε να σταματήσει;
.......................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΕΠΕΙΓΟΝ:
ΤΩΡΑ ομολογία ΒΟΜΒΑ για το τροχαίο Παντελίδη- Ανατρέπει ΚΑΘΕΤΑ την κατάθεση της Φρόσως
Μήπως θυμάται κανείς τις νεκρές γυναίκες στη Βοιωτία, την Άρτα και αλλού; Μήπως φταίει το “100″ που δεν ήρθε; Ή μήπως οι “σύμμαχοι και το κράτος που δεν επενέβησαν έγκαιρα”;
Το ερώτημα είναι καθαρά ερώτημα επιβίωσης. Πιστοί υπήκοοι ωσάν τους αμνούς επί σφαγή; Έχουμε το δικαίωμα να προβάλλουμε τέτοια δικαιολογία όταν το υπέρτατο καθήκον είναι η προστασία της Εστίας και της γενιάς μας;
.......................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΕΠΕΙΓΟΝ:
VIDEO ΦΩΤΙΑ - ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: "Έπιασα την Τατιάνα να κάνει τσιμπ0ύκι@ στις τουαλέτες και να πέρνει κόκα"
Γιατί αυτή τη φωτιά την έχουμε ξαναζήσει σε τεράστια μεγέθη. Θα κάνουμε πάλι τα καυσόξυλα; Νομίζετε ότι φοβίζετε κάποιον; Δουλέμποροι, ορκς, πουλημένοι και επίορκοι;
Το περιστατικό σημειώθηκε στις 2.20 τα ξημερώματα στην Αγία Παρασκευή Σκιάθου. Σύμφωνα με την αστυνομία, ο 17χρονος απο το Αφγανιστάν που εργαζόταν σε ξενοδοχείο, είχε κάποιες οικονομικές διαφορές με τους εργοδότες του.
Χρησιμοποιώντας γεωργικό εργαλείο επιτέθηκε και τραυμάτισε θανάσιμα την 58χρονη ιδιοκτήτρια, την ώρα που κοιμόταν. Στη συνέχεια στράφηκε προς τον 63χρονο σύζυγό της, τραυματίζοντάς τον σοβαρά ενω με το ίδιο “όπλο” τραυμάτισε ελαφρά την 20χρονη κόρη τους. Προκάλεσε επίσης φθορές στο ξενοδοχείο και στο αυτοκίνητο της οικογένειας....



Τα φτηνα χερια και η προτημηση των λαθροπιθηκων, εχουν και συνεπειες
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν πανε οι ελληνες σε δυσκολες δουλειες εχουν ακομα την συνταξουλα της γιαγιας , και αν πανε δεν ξερουν τι ζητουν σε χρημα
Διαγραφήειναι κριμα να το λετε αυτο απλα ζειτε στο φεγγαρι , καμια επαφη
Διαγραφήμε την πραγματικοτητα .
μαλον μιλατε απο ιδια πειρα, ρωτησατε ?
ΔιαγραφήAkou ti leei h kwn\na!!!nai
Διαγραφήsiga mn doulepsw gia ena kommati pswmi apanthrwpes douleies
Οι Ελληνες μπορουνκαι μονοι τους δεν χρειαζονται ανθρωπους βαρβαρους στον τοποτους αυτους τους στελουν στην Γη μας οι εχθροι του Εθνους μας Εδω ισχυει το Πας μη Ελλην Βαρβαρος
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλα καλε.μην εισαι ρατσιστης...αμαν πια.. χαχαχαχ
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήτι βλακειες ειναι αυτες που λες; ατους αγαπας τοοοοσο πολυ πηγαινε
ΑπάντησηΔιαγραφήνα ζησεις στη χωρα τους. μην ξεχασεις να αγορασεις καμμια μπουργκα οχι μονο για την γυναικα και την κορη σου,αλλα και για σενα.θα σου προσφερουν οι οθωμανοι ολες τις ανεκφραστες χαρες που μονο εκεινοι μπορουν να προσφερουν.ΒΟΥΡ ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΙ ΤΟ ΕΡΓΟΝ
Απαπα ρατσιστρια κι εσυ.. γιατι καλε τι εχει η μπουργκα??βαριεσαι να τις σιδερωνεις???χαχαχαχα
ΔιαγραφήEeee Auto nah noli!Tous Fepvouve STO Snitimas , tous Divoume Epgasia, kai Autoi KA8OLOY SeBazmo Stiv Av8ponia,Stiv Kalosivimas, oute sta Iepa kai Osiamas, Oute sta E8imamas ,Oute NOMOYS Mas! MA Toso Malakides Mas Metatpensave ? note 8a Avtidpasoume?To nasxa EMAS TA npoBata 8a SFAKSOYNE.AFENTIKA ESYS NA TA Benete nou tous Dosate Doulies kai tous Tous BOH8ATE XAZOXAPOYMENOI.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε μπορω να σε διαβασω...αν εισαι Ελληνας τουλαχιστον γραφε ελληνικα.Επιβάλλεται!!
ΔιαγραφήΕγώ ένα έχω να πω! !!!..Όσοι δίνουν δουλειά σε αλοδαπούς καλά να πάθουν. Δεν τους Λυπάμαι! !!. Όποιος κοιτάει να έχει δούλους τσάμπα, να περιμένει και τις συνέπειες! !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ ένα έχω να πω! !!!..Όσοι δίνουν δουλειά σε αλοδαπούς καλά να πάθουν. Δεν τους Λυπάμαι! !!. Όποιος κοιτάει να έχει δούλους τσάμπα, να περιμένει και τις συνέπειες! !!!
ΑπάντησηΔιαγραφή