Τώρα «ΑPΠΑΧΤΗΚΑΝ» στο νοσοκομείο η μητέρα της Μίνας και ο αδελφός του Παντελίδη
ΔΕΙΤΕ το βίντεο που ακολουθεί
Η 30χρονη τέθηκε ξανά σε καταστολή εξαιτίας λοίμωξης του αναπνευστικού
Στη ΜΕΘ του νοσοκομείου «Ευαγγελισμός» εξακολουθεί να νοσηλεύεται η 30χρονη Μίνα Αρναούτη, η οποία ήταν συνεπιβάτιδα στο σοβαρό τροχαίο που κόστισε τη ζωή του Παντελή Παντελίδη.
Σύμφωνα με πληροφορίες του STAR, o αδελφός του δημοφιλούς τραγουδιστή, Τριαντάφυλλος, πήγε χθες στο νοσοκομείο, προκειμένου να δει την κοπέλα. Δεν έχει γίνει γνωστό, αν τη συνάντησε, καθώς όπως σας ενημερώσαμε χθες, η Μίνα «ξύπνησε» αλλά οι πληροφορίες λένε ότι εξαιτίας λοίμωξης του αναπνευστικού, οι γιατροί την έθεσαν ξανά σε καταστολή.
....................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Φρόσω Κυριάκου - ΤΩPA το καφεδάκι στο Κολωνάκι και η φωτογραφία...
Εκεί, όμως συνάντησε την μητέρα της. Αφού μίλησαν για την κατάσταση της Μίνας στον προθάλαμο του νοσοκομείου, ο αδελφός του Παντελίδη θέλησε να μάθει αν η 30χρονη έδωσε πληροφορίες σχετικά με το τροχαίο. Τότε, η μητέρα της Μυρσίνης φέρεται να του είπε σε έντονο ύφος, να απευθυνθεί στο δικηγόρο της.
....................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
"ΟΠΩΣ ΕΖΗΣΕ & Ο ΙΔΙΟΣ" - ΛΙΤΟΣ & ΑΠΕPΡΙΤΟΣ ο τάφος του Παντελή Παντελίδη
Υπενθυμίζεται ότι ο δικηγόρος της οικογένειας σήμερα, σε συνέντευξη που έδωσε στα ΜΜΕ ( ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ) επισήμανε ότι προτεραιότητα είναι η αποκατάσταση της υγείας της Μίνας, καθώς και ότι «τα όσα αποδίδονται ότι τάχα είπε ή δεν είπε, και αφετέρου τα διάφορα σενάρια σχετικά με τις αιτίες του τροχαίου ατυχήματος, κατά την εκτίμησή μας δεν συνάδουν με την κοινή λογική». Στην ίδια ανακοίνωση διευκρινίζεται ότι η οικογένεια έχει διορίσει τεχνικούς συμβούλους, προκειμένου να εξακριβωθούν τα αίτια της ανείπωτης τραγωδίας που συνέβη στις 18 Φεβρουαρίου, στο ύψος του Ελληνικού... star.gr
ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΟΣΑ ΕΙΠΕ Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ:
ΔΕΙΤΕ το βίντεο που ακολουθεί
Η 30χρονη τέθηκε ξανά σε καταστολή εξαιτίας λοίμωξης του αναπνευστικού
Στη ΜΕΘ του νοσοκομείου «Ευαγγελισμός» εξακολουθεί να νοσηλεύεται η 30χρονη Μίνα Αρναούτη, η οποία ήταν συνεπιβάτιδα στο σοβαρό τροχαίο που κόστισε τη ζωή του Παντελή Παντελίδη.
Σύμφωνα με πληροφορίες του STAR, o αδελφός του δημοφιλούς τραγουδιστή, Τριαντάφυλλος, πήγε χθες στο νοσοκομείο, προκειμένου να δει την κοπέλα. Δεν έχει γίνει γνωστό, αν τη συνάντησε, καθώς όπως σας ενημερώσαμε χθες, η Μίνα «ξύπνησε» αλλά οι πληροφορίες λένε ότι εξαιτίας λοίμωξης του αναπνευστικού, οι γιατροί την έθεσαν ξανά σε καταστολή.
....................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Φρόσω Κυριάκου - ΤΩPA το καφεδάκι στο Κολωνάκι και η φωτογραφία...
Εκεί, όμως συνάντησε την μητέρα της. Αφού μίλησαν για την κατάσταση της Μίνας στον προθάλαμο του νοσοκομείου, ο αδελφός του Παντελίδη θέλησε να μάθει αν η 30χρονη έδωσε πληροφορίες σχετικά με το τροχαίο. Τότε, η μητέρα της Μυρσίνης φέρεται να του είπε σε έντονο ύφος, να απευθυνθεί στο δικηγόρο της.
....................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
"ΟΠΩΣ ΕΖΗΣΕ & Ο ΙΔΙΟΣ" - ΛΙΤΟΣ & ΑΠΕPΡΙΤΟΣ ο τάφος του Παντελή Παντελίδη
Υπενθυμίζεται ότι ο δικηγόρος της οικογένειας σήμερα, σε συνέντευξη που έδωσε στα ΜΜΕ ( ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ) επισήμανε ότι προτεραιότητα είναι η αποκατάσταση της υγείας της Μίνας, καθώς και ότι «τα όσα αποδίδονται ότι τάχα είπε ή δεν είπε, και αφετέρου τα διάφορα σενάρια σχετικά με τις αιτίες του τροχαίου ατυχήματος, κατά την εκτίμησή μας δεν συνάδουν με την κοινή λογική». Στην ίδια ανακοίνωση διευκρινίζεται ότι η οικογένεια έχει διορίσει τεχνικούς συμβούλους, προκειμένου να εξακριβωθούν τα αίτια της ανείπωτης τραγωδίας που συνέβη στις 18 Φεβρουαρίου, στο ύψος του Ελληνικού... star.gr
ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΟΣΑ ΕΙΠΕ Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ:



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου