Ads 468x60px

.

Τρίτη 19 Απριλίου 2016

Τώρα ο ΣΠΑΡΑΓMOΣ της Αμαλίας Αρσένη για το πατέρα της: “Μακάρι όλοι να είχαν…”

Τώρα ο ΣΠΑΡΑΓMOΣ της Αμαλίας Αρσένη για το πατέρα της: “Μακάρι όλοι να είχαν…”

Ράγισαν καρδιές στη κυριολεξία

Βαρύς ο πόνος της απώλειας για τη νεαρή ηθοποιό.


Η Αμαλία είναι απαρηγόρητη, αφού είχε πολύ μεγάλη αδυναμία στον πατέρα της με τον οποίο όπως είχε αποκαλύψει σε πρόσφατη συνέντευξή της, αφού της έδινε πάντα λύσεις στα διλήμματα που τη βασάνιζαν. Ήταν το κορίτσι του μπαμπά και δεν το έκρυβε.


Βουβός πόνος για την Αμαλία Αρσένη. Τραγικές ώρες για τη νεαρή ηθοποιό η οποία σήμερα έχασε τον πατέρα της, τον πρώην υπουργό Γεράσιμο Αρσένη. ( ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ )

«Μοιράζομαι τα πάντα με τον μπαμπά μου, δεν του κρύβω πράγματα και ομολογώ πως είναι εξαιρετικός στο να δίνει συμβουλές. Μακάρι όλοι οι νέοι να είχαν τη δυνατότητα να μιλήσουν μαζί του! Στους φίλους μου προτείνω να συζητάνε μαζί του, ιδιαίτερα όταν βρίσκονται σε κάποιο δίλημμα» έλεγε με περηφάνια. Η νεαρή ηθοποιός έχει τρία ετεροθαλή αδέλφια –τα δύο ζουν μόνιμα στο εξωτερικό–, που της έχουν ιδιαίτερη αδυναμία.

«Νιώθουμε μεγάλο συναισθηματικό δέσιμο και επειδή είμαι το μοναδικό κορίτσι, με έχουν υπό την προστασία τους. Είμαι τυχερή, γιατί στην οικογένεια είμαι η πριγκίπισσά τους!» είχε εξομολογηθεί...
........................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Τώρα ΣΦΟΔPO τροχαίο - Στο νοσοκομείο ΕΣΠΕΥΣΜΕΝΑ ο Έκτορας Μποντρίνι !!

loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου