Επιτέλους ας το ΜΑΖΕΨΕΙ κάποιος
Πριν λίγο σας κάναμε γνωστό πως στο λιμάνι του Πειραιά είναι σε εξέλιξη μεγάλη επιχείρηση με συμμετοχή δυτών προκειμένου να επαναφέρουν το πλοίο. ( ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ )
Aν ειναι ευκολο παρακαλω γιατι εχει γυρει ολο το πλοιο και κινδυνεουμε να βουλιαξουμε!!!
Αντε Βαγγελη κουνισου γιατι χανομαστεεεεεε...
(Υ.Γ.: Το κείμενο αυτό και η φωτογραφία που το συνοδεύει, αποτελούν προϊόν επινόησης με στόχο τη σάτιρα και σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Καταναλώστε τα υπεύθυνα!!!)




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου