Η κίνηση γίνεται με δυσκολία
Ένα λεωφορείο συγκρούστηκε με Ι.Χ. επιβατικό αυτοκίνητο πριν από λίγη ώρα στην Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης.
Η σύγκρουση σημειώθηκε στο ρεύμα προς ανατολικά, στο ύψος των Κωνσταντινοπολίτικων, ενώ δεν υπάρχουν ακόμα πληροφορίες για τραυματίες.
Η κίνηση διεξάγεται από μια λωρίδα κυκλοφορίας, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως οι οδηγοί μπορούν να μετακινηθούν και μέσα από το κέντρο, όπου η κίνηση, σύμφωνα με την Τροχαία, είναι ελάχιστη.
Η τροχαία βρίσκεται στο σημείο προκειμένου να διευκολύνει την κυκλοφορία, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες, έχει δοθεί και κλήση στο ΕΚΑΒ και ανααμένονται και ασθενοφόρα...thestival.gr
............................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΥΠΟΘΕΣΗ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗ- ΤΩΡΑ νέες αποκαλύψεις ΦΩΤΙΑ και το ΕΓΓΡΑΦΟ της τροχαίας



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου