«Έφυγε» σε ηλικία μόλις 40 ετών ο πρώην πρωταθλητής
Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 40 ετών ο παλιός αθλητής του Γυμναστικού Συλλόγου Λάρισας στον στίβο και πρωταθλητής στα 100μ. Βαγγέλης Κοτσαρίνης.
Ο αθλητής έπασχε από την επάρατο νόσο, ενώ το τελευταίο διάστημα είχε γίνει μεγάλη καμπάνια για αιμοδοσία.
Ζούσε στην Αθήνα όπου θα τελεσθεί την Δευτέρα η εξόδιος ακολουθία...
............................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου