Ads 468x60px

.

Παρασκευή 20 Μαΐου 2016

Τώρα OPΙΣΤΙΚΕ με ΔΙΑΤΑΓΗ του εισαγγελέα η κηδεμονία της μικρής Μαρίας

Τώρα OPΙΣΤΙΚΕ με ΔΙΑΤΑΓΗ του εισαγγελέα η κηδεμονία της μικρής Μαρίας


Επιστρέφει στο σπίτι της η μικρή Μαρία




Μετά από παραμονή 18 ημερών στο νοσοκομείο Παίδων Αγία Σοφία, η εισαγγελέας ανηλίκων έδωσε την έγκρισή της για την επιστροφή της μικρής Μαρίας - Ειρήνης (3,5 ετών) στο σπίτι της στον Προφήτη Ηλία Πειραιά.


Η εισαγγελική λειτουργός αξιολογώντας τα πορίσματα των κοινωνικών λειτουργών που ερεύνησαν το οικογενειακό περιβάλλον του παιδιού, αλλά και των παιδοψυχολόγων του νοσοκομείου, έκρινε πως το 4χρονο κοριτσάκι πρέπει να επιστρέψει στους βιολογικούς γονείς του, θέτοντας ωστόσο ένα αυστηρό πλαίσιο όρων. 

Συγκεκριμένα, εκδόθηκε η απόφαση η ανήλικη να επιστρέψει και πάλι στο σπίτι της υπό τον όρο να μην πλησιάσει ξανά στη μάντρα του παππού της, όπου και εξαφανίστηκε δηλαδή ανήμερα του Πάσχα. Παράλληλα κοινωνικοί φορείς θα επισκέπτονται μία φορά το μήνα το σπίτι της οικογένειας, οι οποίοι θα επιβλέπουν τις συνθήκες της διαβίωσής της μικρής, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό πρακτορείο. 

Υπενθυμίζεται πως οι γονείς της μικρής Μαρίας κατηγορούνται για το αδίκημα της έκθεσης ανηλίκου σε κίνδυνο σε βαθμό πλημμελήματος και η δίκη τους έχει αναβληθεί για τις 16 Ιουνίου 2016...cnn.gr

loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου