Δύσκολες ώρες για την γνωστή μαγείρισσα
Σοβαρό ατύχημα είχε η Αργυρώ Μπαρμπαρίγου και χρειάστηκε να μεταφερθεί εσπευσμένα με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο.
Η μαγείρισσα έπεσε και έσπασε το πόδι της ενώ παρά το σοκ της δεν έχασε ευκαιρία να ενημερώσει τους followers της:
«Οι Άγγλοι εύχονται break a leg για γούρι, εγώ που το έσπασα τι να πω; Να σπάσει η γρουσουζιά και η γκαντεμιά, μου τη δίνει που δεν μπορώ να κουνηθώ» έγραψε στο σχόλιο που συνόδευε τη φωτογραφία της η Αργυρώ...
...................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΕΠΕΙΓΟΝ:
ΣΦΟΔPH σύγκρουση τρένων-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ για νεκρούς! ΣΠΕΥΔΟΥΝ ασθενοφόρα...




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου