Ads 468x60px

.

Τρίτη 19 Ιουλίου 2016

ΤΩΡΑ ο πατέρας του Παντελίδη ποστάρει για ΠΡΩΤΗ φορά 5 μήνες μετά τον θάνατό του

ΤΩΡΑ ο πατέρας του Παντελίδη ποστάρει για ΠΡΩΤΗ φορά 5 μήνες μετά τον θάνατό του 



"ΕΡΙΞΕ" στην κυριολεξία το facebook




Πέντε μήνες συμπληρώθηκαν από τον θάνατο του Παντελή Παντελίδη με κανέναν από την οικογένεια του να μην μπορεί να πιστέψει αυτό που έχει συμβεί. 





Ο πατέρας θέλησε μέσα από το Facebook να στείλει το δικό του συγκινητικό μήνυμα με ένα τραγούδι του αγαπημένου του γιου. 


Ο Σταύρος Παντελίδης δημοσίευσε το τραγούδι «Μόνος Μου» και όπως ήταν αναμενόμενο, τα μηνύματα συμπαράστασης προς τον ίδιο και την οικογένεια του έπεφταν βροχή...
............................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΕΠΕΙΓΟΝ:
EIΔΗΣΗ ΣΟΚ-ΜΑΚAPI ΝΑ ΗΤΑΝ ΨΕΜΑΤΑ!! ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο Η.ΨΙΝΑΚΗΣ...


loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου