Η συνεργασία του Δημήτρη Σταρόβα με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου έλαβε τέλος.
Μπορεί με τον Ant1 να μη τα βρήκαν για την επόμενη σεζόν αλλά δε θα κάτσει να σκάσει
Ο Δημήτρης Σταρόβας αφήνει τον καναπέ των «Καρντάσιανς» και σύμφωνα με δημοσίευμα του ένθετου «Secret» της εφημερίδας «Παραπολιτικά», βάζει πλώρη για Alpha μεριά.
Ο τραγουδιστής όμως, σύμφωνα με δημοσίευμα του ένθετου Secret των «Παραπολιτικών», φεύγει γενικότερα από το κανάλι, και οδεύει προς Alpha όπου συζητάει για ένα χαλαρό talk show.
...................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου