Την Παρασκευή η εκπομπή «Ελένη» έριξε αυλαία.
Η Ελένη Μενεγάκη, με τον δικό της μοναδικό τρόπο αποχαιρέτησε το τηλεοπτικό κοινό, ευχόμενη σε όλους ένα όμορφο καλοκαίρι. Συγκεκριμένα, έκλεισε την εκπομπή με τα εξής λόγια:
«Να ευχαριστήσω τους συνεργάτες της εκπομπής, όλους εκείνους που ήταν η ψυχή της εκπομπής, γιατί εμείς είμαστε μόνο αυτοί που φαίνονται. Όλο μας το κανάλι, τον Alpha, που μας έδωσε την ελευθερία να κάνουμε την εκπομπή έτσι όπως πιστεύουμε ότι πρέπει να την κάνουμε. Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιον γιατί για μένα είναι το ίδιο σημαντικοί. Τους αγαπώ και τους ευχαριστώ για την στήριξη και την εμπιστοσύνη. Ραντεβού τον Οκτώβριο για να ξανανοίξουμε το μαγαζάκι μας, που απ’ έξω γράφει “Ελένη”. Να περάσετε όμορφα. Αγάπη μόνο ρε παιδιά και τίποτε άλλο».
Φυσικά, ανανέωσε το ραντεβού της για το Φθινόπωρο. Όπως είναι γνωστό, η ωραία Ελένη ανανέωσε το συμβόλαιο της με τον «Alpha». Αν και διατηρεί ιδιαίτερη σχέση με τους συνεργάτες της και όταν η ομάδα της πάει καλά αποφεύγει τις αλλαγές, φαίνεται πως τη νέα τηλεοπτική σεζόν θα επιστρέψει ανανεωμένη.
Σύμφωνα με πληροφορίες τα άτομα που θα αποχωρήσουν είναι τρία.
Η Τζωρτζέλα Κόσιαβα, που συμμετείχε φέτος στην εκπομπή δεν θα βρίσκεται και του χρόνου. Τα επόμενα δύο ονόματα προκάλεσαν έκπληξη, καθώς πρόκειται για την Βένια Καραγιάννη, η οποία είναι στενή συνεργάτιδα της εδώ και 12 χρόνια και ο Γιάννης Χατζηγεωργίου, ένας από τους πιο αγαπητούς συνεργάτες της...
Να τονίσουμε πως στο ξεκίνημα της σεζόν η Τζορτζέλα είχε σχεδόν καθημερινή παρουσία στο πάνελ της εκπομπής, με το πέρασμα του καιρού, οι εμφανίσεις της μπροστά από την κάμερα είχαν αραιώσει επικίνδυνα. «Σε ευχαριστώ Ελένη για όλα αυτά που έμαθα και έζησα μαζί σου και με τη super ομάδα σου».
...................................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΕΠΕΙΓΟΝ:
Μόλις το ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ο γιος του- Πάγωσαν όλοι! "ΕΦΥΓΕ" ο Λατρεμένος ηθοποιός



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου