X-Factor: Η Νωαίνα "πρόστυχη" - Η Αραβανή "seξι" !! Αυτή είναι η ΞΕΦΤΙΛΑ της ελληνικής showbiz
Απολαύστε την ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ σε όλο της το μεγαλείο
Ο Ανδρέας Λέοντας από την ομάδα του Γιώργου Θεοφάνους, ο οποίος κονταροχτυπήθηκε με τον Ίαν Στρατή, ήταν ο μεγάλος νικητής του τελικού στο Χ Factor. Στον τελικό έδωσαν το παρών όλοι οι παίκτες που πέρασαν στα live του talent show, εκτός από τη Νωαίνα, η οποία έλαμψε δια της απουσίας της και πολύ καλά έκανε.
Ωστόσο, την παράσταση και τα βλέμματα όλων, τα έκλεψε η Ευαγγελία Αραβανή, η οποία με ένα άκρως-seξι λευκό κορμάκι (που άφηνε ελάχιστα στη φαντασία μας) ανέβηκε στη σκηνή, αναστατώνοντας το κοινό με τον καυτό χορό της.
Kαι όλα αυτά, λίγες μέρες μετά την γενική κατακραυγή προς την Νωαίνα, για την κίνηση που έκανε στα παρασκήνια, όταν κατέβασε το παντελόνι της και έδειξε τα οπίσ8ια της στους τηλεθεατές.
Σε πρόσφατη συνέντευξή της, η Νωαίνα αναφέρθηκε στην κίνηση της αυτή, με την οποία προκάλεσε σάλο. «Το έκανα από αντίδραση. Όταν έμαθα πως παρουσιαζόμουν πρώτη στο Χ-Factor , άλλαξα τη χορογραφία μου γιατί δεν ήθελα να βγω τόσο σέξι. Πήρα μόνη μου την πρωτοβουλία να είμαι λιγότερο προκλητική. Ο Θοδωρής Μαραντίνης στην κριτική του μου είπε ότι θα ήθελε να με δει πιο σέξι. Μετά ο Σάκης κοίταξε μέσα από το παντελόνι μου για να βρει το μουστάκι μου και η Ευαγγελία στο green room με ρώτησε και επέμεινε πού είναι το μουστάκι μου. Τότε, αυθόρμητα και ως ένδειξη αντίδρασης κατέβασα το παντελόνι. Το «mooning» υπάρχει από τα αρχαία χρόνια και είναι μία κίνηση διαμαρτυρίας, απλώς δεν είναι τόσο διαδεδομένο στην Ελλάδα», είπε στο περιοδικό Down Town.
Κλείνοντας θα πω αυτό μόνο... Οπίσ8ια έδειξε η Νωαίνα, οπίσ8ια έδειξε και η Αραβανή. Την μια την έκραξαν, την άλλη την αποθέωσαν... Αυτή είναι η ελληνική showbiz....
...........................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΕΠEIΓON:
ΤΩΡΑ ΜΟΛΙΣ ΑNAKΟΙΝΩΘΗΚΕ- ΔΥΣTYXΩΣ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ!! ΔΕΙΤΕ
Απολαύστε την ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ σε όλο της το μεγαλείο
Ο Ανδρέας Λέοντας από την ομάδα του Γιώργου Θεοφάνους, ο οποίος κονταροχτυπήθηκε με τον Ίαν Στρατή, ήταν ο μεγάλος νικητής του τελικού στο Χ Factor. Στον τελικό έδωσαν το παρών όλοι οι παίκτες που πέρασαν στα live του talent show, εκτός από τη Νωαίνα, η οποία έλαμψε δια της απουσίας της και πολύ καλά έκανε.
Ωστόσο, την παράσταση και τα βλέμματα όλων, τα έκλεψε η Ευαγγελία Αραβανή, η οποία με ένα άκρως-seξι λευκό κορμάκι (που άφηνε ελάχιστα στη φαντασία μας) ανέβηκε στη σκηνή, αναστατώνοντας το κοινό με τον καυτό χορό της.
Kαι όλα αυτά, λίγες μέρες μετά την γενική κατακραυγή προς την Νωαίνα, για την κίνηση που έκανε στα παρασκήνια, όταν κατέβασε το παντελόνι της και έδειξε τα οπίσ8ια της στους τηλεθεατές.
Σε πρόσφατη συνέντευξή της, η Νωαίνα αναφέρθηκε στην κίνηση της αυτή, με την οποία προκάλεσε σάλο. «Το έκανα από αντίδραση. Όταν έμαθα πως παρουσιαζόμουν πρώτη στο Χ-Factor , άλλαξα τη χορογραφία μου γιατί δεν ήθελα να βγω τόσο σέξι. Πήρα μόνη μου την πρωτοβουλία να είμαι λιγότερο προκλητική. Ο Θοδωρής Μαραντίνης στην κριτική του μου είπε ότι θα ήθελε να με δει πιο σέξι. Μετά ο Σάκης κοίταξε μέσα από το παντελόνι μου για να βρει το μουστάκι μου και η Ευαγγελία στο green room με ρώτησε και επέμεινε πού είναι το μουστάκι μου. Τότε, αυθόρμητα και ως ένδειξη αντίδρασης κατέβασα το παντελόνι. Το «mooning» υπάρχει από τα αρχαία χρόνια και είναι μία κίνηση διαμαρτυρίας, απλώς δεν είναι τόσο διαδεδομένο στην Ελλάδα», είπε στο περιοδικό Down Town.
Κλείνοντας θα πω αυτό μόνο... Οπίσ8ια έδειξε η Νωαίνα, οπίσ8ια έδειξε και η Αραβανή. Την μια την έκραξαν, την άλλη την αποθέωσαν... Αυτή είναι η ελληνική showbiz....
...........................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΕΠEIΓON:
ΤΩΡΑ ΜΟΛΙΣ ΑNAKΟΙΝΩΘΗΚΕ- ΔΥΣTYXΩΣ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ!! ΔΕΙΤΕ



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου