ΔΕΙΤΕ το Video που ακολουθεί
Συνεχίζει να μαίνεται η πυρκαγιά στην Εύβοια
Στο λιμένα της Λίμνης Ευβοίας παραμένει το φέρυ Καπετάν Αριστείδης, έτοιμο να αποπλεύσει με τους κατοίκους εφόσον χρειαστεί. Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης η Λίμνη.
Λίγο καλύτερη η εικόνα της μεγάλης πυρκαγιάς συγκριτικά με χθες, όμως κανένας δεν είναι σε θέση να προβλέψει την εξέλιξη της από τη στιγμή που το μέτωπο παραμένει σε ακτίνα άνω των δέκα χιλιομέτρων. Βάσει της εικόνας τη δεδομένη χρονική στιγμή,. δεν κινδυνεύει ο οικισμός της Λίμνης.
Το κυρίως βάρος της πυροσβεστικής έχει πέσει πάνω από τη Μονή του Αγίου Νικολάου στη θέση Γαλατάκι, νοτιοδυτικά από τα Καντούνια με κατεύθυνση προς τον Ευβοϊκό. Η Μονή έχει εκκενωθεί προληπτικά από χθες.
Για κάθε ενδεχόμενο στην περιοχή παραμένει και το πλοίο που έχει δέσει στο λιμάνι για να βρουν εκεί, εάν χρειαστεί, καταφύγιο οι κάτοικοι.
Για κάθε ενδεχόμενο στην περιοχή παραμένει και το πλοίο που έχει δέσει στο λιμάνι για να βρουν εκεί, εάν χρειαστεί, καταφύγιο οι κάτοικοι.
Η ένταση των ανέμων σύμφωνα με τους μετεωρολόγους σήμερα το μεσημέρι θα φθάσει έως και τα πέντε μποφόρ. Στο μέτωπο της πυρκαγιάς όμως πάντοτε είναι ισχυρότεροι εξαιτίας του μεγάλου θερμικού φορτίου και των στροβιλισμών που δημιουργούνται.
Την ίδια ώρα, η περιοχή Λίμνη κηρύχθηκε σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης ώστε να αποκατασταθούν οι ζημιές... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ:
.............................................ΔΙΑΒΑΣΤΕ TO ΕΠEIΓON:
ΑΝΑΚOINΩΣΗ-ΒΟΜΒΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ! Δυστυχώς ο Γιώργος Βασιλείου




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου