ΕΚΤΑΚΤΟ: Συναγερμός στο Υπ. Εθ. Άμυνας-Ο Τούρικος στόλος κατευθύνεται προς την Αττική...
Εισβολή τουρκικού Στόλου αποτελούμενη από πέντε πολεμικά σημειώθηκε πριν λίγες ώρες στις Κυκλάδες στην περιοχή από την Ανδρο μέχρι την Σίφνο, όπως αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες:
Συγκεκριμένα οι φρεγάτες και οι ΤΠΚ “KEMAL REIS”, “MELΤEM”, “ΙΜΒΑΤ”, “RUZGAR”, και “FIRTINA”, οι οποίες συμμετέχουν στην άσκηση “BEYAZ FIRTINA 2014”, αποκόπηκαν από τον υπόλοιπο τουρκικό Στόλο και κινήθηκαν εκτός των δεσμευμένων περιοχών της άσκησης, εισήλθαν εντός Ελληνικών Χωρικών Υδάτων στην περιοχή των Κυκλάδων και κατευθύνονται προς την Αττική.
Πλοία και μέσα του Πολεμικού Ναυτικού καθώς και αεροσκάφη της ΠΑ παρακολουθούν τα τουρκικά πολεμικά με όλα τα ενδεχόμενα ανοικτά.
Τα μισά μπήκαν από τις βόρειες Κυκλάδες και τα άλλα μισά συγκλίνουν από την κεντρικές Κυκλάδες. Είναι σαφές ότι πρόκειται για κίνηση που έχει στόχο να "βυθομετρήσει" τις ελληνικές αντιδράσεις.
H φρεγάτα Kemal Reis μπήκε μεταξύ Ανδρου-Ευβοίας και ακολουθώντας της ακτογραμμή της Αττικής (ήταν ορατή από την Ραφήνα) κατευθύνθηκε ΝΑ και πήγε στη Μύκονο και μτά στη Νάξο.
ΟΙ ΤΠΚ εισήλθαν βόρεια της Νάξου, πέρασαν πάνω από την Πάρο προς Σίφνο και μετά από πορεία μέσα στις Κυκλάδες βγήκαν βόρεια της Σαντορίνης.
Μαχητικά F-16 της τουρκικής Αεροπορίας κάλυπταν την κίνησή τους, ενώ αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας CN-235 είχαν αναλάβει την προστασίας τους σε ηλεκτρονικό επίπεδο.
Στο Ναύσταθμο και στο ΥΠ. ΕΘ. ΑΜ. έχει σημάνει συναγερμός, ενώ ενημερώθηκε και προσωπικά ο πρωθυπουργός. Μαχητικά F-16 της ΠΑ (δύο ζευγάρια) παρακολούθησαν τον τουρκικό Στόλο...
Είναι η πρώτη φορά από το 1974 που επιχειρούν τέτοια κίνηση και τέτοια κλιμάκωση.
Περισσότερα σε λίγο...
Εισβολή τουρκικού Στόλου αποτελούμενη από πέντε πολεμικά σημειώθηκε πριν λίγες ώρες στις Κυκλάδες στην περιοχή από την Ανδρο μέχρι την Σίφνο, όπως αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες:
Συγκεκριμένα οι φρεγάτες και οι ΤΠΚ “KEMAL REIS”, “MELΤEM”, “ΙΜΒΑΤ”, “RUZGAR”, και “FIRTINA”, οι οποίες συμμετέχουν στην άσκηση “BEYAZ FIRTINA 2014”, αποκόπηκαν από τον υπόλοιπο τουρκικό Στόλο και κινήθηκαν εκτός των δεσμευμένων περιοχών της άσκησης, εισήλθαν εντός Ελληνικών Χωρικών Υδάτων στην περιοχή των Κυκλάδων και κατευθύνονται προς την Αττική.
Πλοία και μέσα του Πολεμικού Ναυτικού καθώς και αεροσκάφη της ΠΑ παρακολουθούν τα τουρκικά πολεμικά με όλα τα ενδεχόμενα ανοικτά.
Τα μισά μπήκαν από τις βόρειες Κυκλάδες και τα άλλα μισά συγκλίνουν από την κεντρικές Κυκλάδες. Είναι σαφές ότι πρόκειται για κίνηση που έχει στόχο να "βυθομετρήσει" τις ελληνικές αντιδράσεις.
H φρεγάτα Kemal Reis μπήκε μεταξύ Ανδρου-Ευβοίας και ακολουθώντας της ακτογραμμή της Αττικής (ήταν ορατή από την Ραφήνα) κατευθύνθηκε ΝΑ και πήγε στη Μύκονο και μτά στη Νάξο.
ΟΙ ΤΠΚ εισήλθαν βόρεια της Νάξου, πέρασαν πάνω από την Πάρο προς Σίφνο και μετά από πορεία μέσα στις Κυκλάδες βγήκαν βόρεια της Σαντορίνης.
Μαχητικά F-16 της τουρκικής Αεροπορίας κάλυπταν την κίνησή τους, ενώ αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας CN-235 είχαν αναλάβει την προστασίας τους σε ηλεκτρονικό επίπεδο.
Στο Ναύσταθμο και στο ΥΠ. ΕΘ. ΑΜ. έχει σημάνει συναγερμός, ενώ ενημερώθηκε και προσωπικά ο πρωθυπουργός. Μαχητικά F-16 της ΠΑ (δύο ζευγάρια) παρακολούθησαν τον τουρκικό Στόλο...
Είναι η πρώτη φορά από το 1974 που επιχειρούν τέτοια κίνηση και τέτοια κλιμάκωση.
Περισσότερα σε λίγο...




ta kolopeda I tourki prospathoun na kanoun episodia arhi tis kalokerinis sezon gia na tromokratisous ton kosmo diladi tous touristes pou ehoun programatisi diakopes ste nisia tis elados
ΑπάντησηΔιαγραφήτι περιμενει το υπ . εθνικης αμυνας να ερθουν μεχρι στο μπουρναζι για καφεδακι . αντι να δωσουν εντολη για εκφοβηστικες ριπες να παρουν τον πουλο τα μαλακισμενα γιουσουφακια καθονται και τους κοιτανε ....ντροπη
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΑΤΕ ΣΚΥΛΙ ΑΛΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΛΛΟΥ ΑΥΤΑ Η ΒΡΟΜΙΑΡΙΔΕΣ Η ΤΟΥΡΚΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝΕ ΑΛΛΑ ΕΔΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΘΑ ΦΑΝΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΥΤΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΥΤΙΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήδε σηκωθηκαν φ16 αλλα μιραζ 2000 φωρτομενα με βληματα εξοσετ και αυτο λεει πολλα για τους γνωριζοντες και ουτε κατα διανοια πλησιασαν προς αττικη αλλα εκαναν ασκηση στα διεθνη και παραβιασαν τα χωρικα εξω απο την ανδρο επισης η κυρια δυναμη του τουρκικου στολου ειναι αποκλεισμενη αυτη την ωρα κοντα στη σαμο απο ελληνικα πολεμικα που ηταν σε διασπορα να προσεχετε οταν αναμεταδιδετε ειδησεις απο το defencenet γιατι γραφη πολλες μουφες
ΑπάντησηΔιαγραφήγιατι εχουμε πολιτικους; ρουφιανοι ησαν και ρουφιανοι ειναι....μονο την μιζα κοιτανε..
ΑπάντησηΔιαγραφή